|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Scarned
Zajepicki
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:20, 20 Lip 2009 |
|
Złodziej ciał
Duża magiczna bestia
Kostka Wytrzymałości:6k8 +18 (45pw)
Inicjatywa:+4
Szybkość: 9m, pływanie 12m
Klasa Pancerza: 19 (-1 rozmiar, +4 Zr, +6 naturalny
Bazowy atak/ zwarcie:+6/+17
Atak:ugryzienie +11 wręcz(1k8+5 plus 1k4 od kwasu)
Całkowity Atak: ugryzienie +11 wręcz (1k8+5 plus 1k4 od kwasu) i 3 macki z kolcami +6/+5/+5 (1k6 +2 każda)
Przestrzeń/ zasięg: 3m/3m
Specjalne Ataki:Pochłanianie, Wchłonięcie ciała
Specjalne cechy: Wyczuwanie drgań 18m, cechy robactwa
Rzuty Obronne:Wytrw +8, Ref +8, Wola +3
Atrybuty:S 20, Zr 18, Bd 17, Int 2, Rzt 5,Cha 5
Umiejętności:Nasłuchiwanie +12, Pływanie +15,Wyzwalanie się +14
Atuty:Doskonalsza szarża Byka,Potężny atak,Rozszczepienie,Skupienie na broni (ugryzienie)
Środowisko:każde
Występowanie: pojedynczo
Skala Wyzwania: 6
Rozwój:6-16 KW (duży), 17 -28 KW (wielki) 29-55 (ogromny)
Charakter: Chaotyczny zły
Skarby: Brak jakichkolwiek skarbów, zostaję one pochłonięte przez kwas wydzielany przez stwora ,jedynie przedmioty magiczne są na to odporne lecz i one po kilku dniach zaczynają się niszczyć, jedynie potężniejsze przedmioty magiczne zostają nienaruszone.
Widzicie przed sobą wielkiego,obleśnego robala z którego ciała wystają kawałki martwych zwłok które najwyraźniej tkwią tam czekając aż zostaną powoli wciągnięte do środka stwora. Z czegoś przypominające głowę wystaję półtora metrowy język z którego ścieka kwas, paszcza bestii wypchana jest zaś powykrzywianymi zębiskami zdolnymi rozszarpać nie jeden metal.
Złodziej ciał to jedna z tych bestii powstałych wskutek nie odpowiedzialnie użytej magii przez jednego ze złych czarodziejów.
Legendy donoszą że pierwszym złodziejem ciał był władca robactwa chcący połączyć siebie z niektórymi rodzajami robali i stworzyć istotę, zdolną wyzbyć się ludzkich potrzeb i rozwijać się poprzez wchłanianie w siebie kolejnych ciał.
Władca robactwa spisał to wszystko do specjalnej księgi przed przemianą, roznosząc jej kopie innym chętnym, by raz na zawsze połączyć się z ich ukochanymi paskudztwami.
Rytuał się udawał tworząc z maga potężnego robaka zdolnego wchłaniać ciała i zwiększać dzięki temu swój rozmiar, lecz skutkiem ubocznym transformacji była prawie całkowita utrata inteligencji, niszczący człowieczeństwo i sprowadzający się do potrzeby ciągłego zwiększania rozmiarów swego ciała.
Tak stworzeni złodzieje ciał rozpanoszyli się po świecie.Raz na jakiś czas żądny władzy, zły czarodziej znajdzie księgę próbując zrobić z sobą to samo.
Istoty te są złe i mają przed sobą tylko jeden cel- zdobyć większą ilość ciał. Podróżują po świecie atakując podróżnych, nieważne w jak dużych są ilościach, dla nich liczy się tylko jedno.
Gdy złodziej wchłonie przynajmniej jedno ciało atakując podróżnych, jest wtedy w stanie uciec gdy przeciwników jest zbyt dużo lub są zbyt potężni, w innym wypadku walczy on aż do śmierci.
Walka Jak zostało napisane powyżej, bestie te atakują głównie podróżnych choć, rzadkie, wielkie okazy mogą zaatakować wsie, zaś o ogromnych do tej pory słyszało się o jednym choć i tak został zabity podczas napadu na wielkie ludzkie miasto. Bestie te nie bawią się w ukrywanie, atakując od razu i starając się wtopić w siebie jak najwięcej ciał przeciwników za pomocą zdolności Wchłanianie ciała.
Pochłanianie: Gdy złodziej ciał wygra test zwarcia, jest w stanie dosłownie Pochłonąć przeciwnika, wtedy ofiara znajdzie się w brzuchu bestii, dostając 3k6 obrażeń od kwasu i 1k6 miażdżone na rundę, z tego da się uciec gdyż ciało bestii jest kleistą konsystencją, wystarczy test ST 24 na wyzwalanie się lub zadanie na raz 20 obrażeń.Tak naprawdę złodziej ciał, całkowicie może pochłonąć na raz tylko istoty małe. Ciało stwora ma to do siebie że nawet jak ofiara jest za duża, część jego wystaje po prostu z bestii, czekając kiedy tamta zostanie zniszczone przez kawas przez co ofiara po prostu zapada sie powoli niszcząc jej ciało ( nie może pochłaniąc istot ogromnych i większych. Za każde pochłonięte cielsko wielkiego rozmiaru
zyskuje 4 KW, za dużego 2 KW, za średniego zyskuje 1 kostke wytrzymałości, za 2 małe 1 KW, za 4 malutkich, 8
filigranowych 1KW. Ciało nie może być starsze niż tydzień.
Wchłanianie ciał: Gdy istota żywa dotknie w jakikolwiek sposób złodzieja, zostaje ona przylepiona do niego, wchłaniając powoli reszte ciała i zadając 2k6 obrażeń od kwasu przez pierwsze 2 rundy następnie
następuje Pochłanianie. Z tego da sie wydostac za nim nastąpi pochłanianie testem na Siłe 18 ( test można wykonać co runde).Wchłanianie ciała rozpoczyna sie tylko jeśli ofiara dotknie bądź zostanie dotknięta
na gołą skórę (naturalny pancerz tez sie liczy).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Scarned dnia Pon 18:57, 27 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:30, 20 Lip 2009 |
|
Pomysł dość ciekawy. Najbardziej podoba mi się pochodzenie owych Pożeraczy Ciał. Plus za fabułę, rzadko zdarza się historia pochodzenia potwora w autorskich pracach.
Co do mechaniki.
Czy robactwo nie ma INT 0 ? No ale zawsze można przyjąć, że akurat te stwory są wyjątkiem. Szczerze powiedziawszy ja bym zrobił z niej magiczną bestię lub wynaturzenie, ale to moja sugestia.
Co do powiększania swojego ciała i dodatkowych KW. Czy Pożeracz otrzymuje te dodatkowe KW od razu jak wchłonie ciało? Czy musi minąć jakiś okres czasu aż się to zdarzy?
Ogólnie mocny potworek z ciekawymi rozwiązaniami na niesfornych graczy co to już niejedno widzieli i się nie spodziewają po zwykłym robalu tak trudnego przeciwnika. Tylko czy SW 6 nadaje się? Dla 4 6-poz bohaterów może się okazać za trudny. Ale nie mi to oceniać gdyż jakoś nigdy nie mogę zrównoważyć mocy potwora i jego SW
Ogólnie ocena 5- / 5 . Podoba mi się ale nie chciałbym go raczej spotkać
Aha i jeszcze jedno: gdzie są skarby??? Czy on rozpuszcza wszystko? No chyba tak bo by się niestrawności po płytówkach nabawił... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Pon 13:31, 20 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Scarned
Zajepicki
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:34, 20 Lip 2009 |
|
Rzeczywiście zmienię z robactwa na magiczna bestie bo lepiej wtedy będzie i wyjaśni sie sprawa Int.
Złodziej ciała otrzymuje KW od razu jak ciało zostanie w pełni wchłonięte zamieniając je na tkankę dla siebie. Skarby też rozpuszcza w kwasie ale mase zyskuje tylko dzięki ciału. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:55, 20 Lip 2009 |
|
Pomysł jak najbardziej ok. To co zauważył już Dany - co ze skarbami? Sugerując się twym rysunkiem proponowałbym by "skarby" jakie zostawili wchłonięci wrogowie pozostawały na zewnątrz robala w postaci na wpół wklejonych przedmiotów, np.: miecz wystający pod ogonem, albo torba podróżna której szelki zostały zaabsorbowane przez potwora. Dodałbym też jakieś przeszkody jeśli chodzi o dorwanie skarbu np.: nie można robala dotknąć jeszcze przez ilość rund równych jego KW bo wciągająca moc jeszcze działa (np.: Chytry łotrzyk może sięgając po skarb stracić dłoń, czy coś w tym stylu) jakieś utrudnienie, choć potwór i tak dość mocny... ale to tylko kwestia skarbów i gustów, jak kto woli... No i poza tym to tylko moje zdanie - poza tym OK. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
|
|
|
|