FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Mrocznooki Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Śro 10:40, 22 Lip 2009 Powrót do góry

Wpadłem na pomysł przeniesienia jednostki z "Chronopii" na realia DnD. Ogólnie wg mnie wyszedł całkiem, całkiem a może nawet za bardzo silny...?

[link widoczny dla zalogowanych]


Mrocznooki
Średni Przybysz [praworządny zły]
Kości Wytrzymałości: 9k8+36(76pw)
Inicjatywa: +5 (+1Zr, +4 poprawiona inicjatywa)
Szybkość: 9m
KP: 24 (+1 Zr, +6 naturalny, +7 zbroja półpłytowa)
Ataki: +12/+12/+7 miecz długi runiczny +2
Obrażenia: miecz długi runiczny +2, 1k8+9 krytyk 17-20/x2
Front/Zasięg: 1,5/1,5 na 1,5
Specjalne Cechy: [b]Mroczny wzrok, OC 20, szybkie leczenie 5/turę, cechy przybysza, zdolności czaropodobne
[b]Rzuty Obronne:
Wytr+10, Ref+9, Wola +9
Atrybuty: S 20, Zr 16, Bd 18, Int 15, Rzt 16, Cha 13
Umiejętności: dowolne 5 lub sześć na poziomie 10-11
Atuty: Oburęczność, walka dwoma rodzajami broni, ulepszona walka dwoma rodzajami broni, Wyspecjalizowanie, poprawione przewracanie, Potężny atak, Poprawione rozbrajanie, Wirujący atak, Zmysł walki, Poprawiona inicjatywa, zogniskowanie broni[miecz długi], Specjalizacja[miecz długi], Styl bliźniaczych mieczy.
Klimat/Teren: każdy klimat i teren oraz podziemia
Występowanie: zazwyczaj pojedynczo, rzadko spotyka się grupy mrocznookich lecz jeśli już to do maksimum czterech osobników.
Skala Wyzwania: 10
Skarb: standardowy
Charakter: zawsze praworządny zły
Rozwój: zależnie od klasy postaci


Mrocznoocy pochodzą z odległego i plugawego wymiaru. Wyglądają jak masywni wysocy na prawie dwa metry, humanoidzi o potężnych żylastych mięśniach, szerokich ramionach i masywnych korpusach. Przeważnie noszą pancerze ozdobione kośćmi przeróżnych ras. Twarze zaś skrywają na rogatymi hełmami bez przyłbicy czy wizjera. Hełmy te często ozdobione są klejnotami. Zwykle nie rozstaja się ze swoimi runicznymi mieczami. Przybywają na Plan Materialny w jednym celu – aby polować. Ich zamiłowanie do walki jest tak ogromne, że poprzez eony toczyli wojny ze sobą. Jednak albo znudzili się sobą albo stwierdzili, że takie walki są bez sensu. Nie pragną podboju, czy władzy. Istnieją aby szukać nowych wyzwań i przeciwników.
Mają przy tym swój kodeks postępowania. Nie zaatakują nigdy bezbronnego czy słabszego. Przyjmą też porażkę z honorem i poddadzą się wrogowi odsłaniając masywny kark aby ten zadał ostateczny cios. Nigdy nie używają podstępu. Zawsze jednak są bezlitośni i walczą brutalnie.
Nikt nigdy nie widział twarzy tych istot. Powodem tego jest dziwne zachowanie się ciała mrocznookich tuż po śmierci - wyparowuje ono i znika, sycząc i skwiercząc. Opary te nie są trujące ani w jakikolwiek sposób szkodliwe. Śmierdzą jednak niemiłosiernie.
Ulubioną klasą mrocznookich jest wojownik.
Mrocznoocy mówią piekielnym, otchłannym, ognistym i smoczym.


WALKA
Mrocznooki jest doskonale wyszkolony w walce dwoma runicznymi mieczami. Są one pokryte mrocznymi runami, które sprawiają, że w dłoni mrocznookiego [i tylko jego] staja się mieczami +2.
Mroczny wzrok: Mrocznooki postrzega Plan Materialny inaczej niż poprzez zwyczajne pięć zmysłów. Widzi on wibracje strachu i paniki swoich ofiar. Nie przeszkadza mu to w dostrzeganiu przeszkód takich jak ściana. Jednak nalezy przyjąc, ze Mrocznooki widzi wszsytko i wszystkich. Nie pomagają czary maskujace typu niewidzialność czy ulepszona niewidzialność. „Widzi” on również wszystko dookoła więc nie może zostać zaskoczony. Flankujący traci premię +2 podczas walki z Mrocznookim lecz łotrzyk nadal może wyprowadzić ukradkowy atak [również bez premii za flankowanie].
Zdolności czaropodobne: 3x/dz brama ale łączy ona tylko Plan Mrocznookich z Planem Materialnym - nie można za jej pomocą dotrzeć do innych miejsc.
Cechy Przybysza: nie może zostać wskrzeszony na Planie Materialnym inaczej niż za pomocą cudu lub życzenia, działają na niego również wszelkie czary odnoszące się do Przybyszy

Runiczny miecz długi.
W rękach kogoś kto nie należy do rasy mrocznookich jest to mistrzowski miecz długi. Ma czarną klingę z wyrytymi matowymi runami. Jednak runy te w dłoni mrocznookiego poczynają żarzyć się mrocznym czerwonym światłem. Wówczas miecz otrzymuje premię z usprawnienia +2 oraz ostrość [zakres trafienia krytycznego zwiększa się do 17-20/x2].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Czw 13:07, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Scarned
Zajepicki



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Śro 11:07, 22 Lip 2009 Powrót do góry

Niepowiem potworek bardzo ciekawy wywołał u mnie mieszane uczucia.
Ciekawe jest rozwiązanie istoty złej z honorem choć sam nie mogę pojąć jak to możliwe ale to przez to ze ja to ja i już taki jestem ale brawa za wykorzystanie i opisanie potwora z Chronopii
4/5 za to że nie rozumiem jego postępowania ale jak mówiłem to moja wina że taki mam charakter

Bardzo dobra robota


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin