FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kościarz - klasa prestiżowa Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 14:12, 19 Paź 2009 Powrót do góry

Kościarz

Przeważnie kościarze są kojarzeni z wróżbitami, którzy odczytują przyszłość wysuszonych kości kurczaków. To prawda, posiadają oni takie zdolności. Lecz mało kto wie, że kościarze potrafią o wiele więcej i nie są wcale bezbronnymi wróżami. Wraz ze wzrostem swej potęgi ich moc władania kośćmi rozszerza się także na żywe istoty...

Kość wytrzymałości: k4

Wymagania

Oto wymagania, które należy spełnić, aby zostać Kościarzem
Umiejętności: Wróżenie 8 rang, Leczenie 5 rang
Atuty: Zogniskowanie szkoły magii[wróżenie], Zogniskowanie szkoły magii[nekromancja]
Czary: Postać musi mieć dostęp do przynajmniej 3-poz czarów z czego przynajmniej dwa muszą pochodzić ze szkoły wróżenia a dwa kolejne ze szkoły nekromancji.

Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe kościarza(i atrybut kluczowy dla każdej z nich):
Czarostwo(Int), Koncentracja(Bd), Leczenie(Rzt), Profesja(Rzt), Rzemiosło(Int), Wiedza(dowolne 2)(Int), Wróżenie(Int)

Punkty umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z Intelektu

Właściwości klasowe

Oto właściwości klasowe Kościarza:
Biegłość w broni i pancerzu: Kościarz nie zdobywa żadnych biegłości we władaniu bronią czy posługiwaniem się jakimikolwiek pancerzami.
Czary: Co jakiś czas Kościarz uzyskuje czary tak jakby normalnie awansował w swojej klasie czarującej. Nie uzyskuje jednak żadnych korzyści z wiązanych normalnie z awansem w tej klasie (jak atuty metamagiczne czy tworzenia przedmiotów).

[link widoczny dla zalogowanych]

Wróżenie z kości: Do każdego czaru ze szkoły wróżenia kościarz może użyć zamiast standardowego komponentu, kości dowolnego zwierzęcia. Otrzymuje on wówczas podaną w tabeli premię do testów wróżenia.
Pakt: Kościarz nie może zostać zaatakowany przez jakiegokolwiek szkieleta [nie wchodzi w to żaden inny nieumarły]. Każdy kościej, który jednak spróbuje to uczynić [został zmuszony przez swojego stwórcę] musi wykonać test Woli o ST 10+mod z Cha Kościarza plus połowa jego poziomów w tej klasie. Jeśli rzut będzie udany może zaatakować ale kazdy atak wykonuje z ujemnym mod -4. Jeśli rzut się nie powiedzie oczywiście nie atakuje on ale może spróbować w przyszłej turze.
Służący: Na 2 poziomie kościarz może jeśli zechce przywołać sobie kościanego chowańca. Zastępuje on poprzedniego [jeśli go miał]. Może być to każdy rodzaj chowańca na jaki zgodzi się MP i które posiada szkielet. Na chowańca należy nałożyć szablon kościanej istoty z Księgi Plugawego Mroku. Pod każdym względem należy go jednak traktować jako chowańca i wszelkie zasady dotyczące tych istot nie ulegają zmianie.
Kontrola kośćca: Wraz ze wzrostem potęgi kościarz potrafi ingerować w kości żywych istot. Na 3, 6 i 9 poziomie otrzymuje on poteżne moce pozwalające mu kontrolować kości żywych. Na 3 poziomie może on raz dziennie wypowiadając tajemne słowo zmusić czyjś kościec aby służył mu do jego potrzeb. Ofiara musi wykonać udany test na wolę o ST 10+mod z Cha kościarza plus ½ poziomów w tej klasie prestiżowej. Jeśli sie nie powiedzie przez liczbę rund równą poziomom w tej klasie prestiżowej jego kośćmi „dyryguje” kościarz. Może on dowolnie działać kośćmi ich właściciela o ile: nie spowoduje bezpośrednich obrażeń, czyli łamanie karku i kości nie wchodzi w grę. Nie może on zmusić do mówienia kontrolowanej osoby, ale może na przykład zacisnąć mu szczeki aby nie mógł otworzyć ust. Może tańczyć, skakać oraz robić podobne rzeczy.
Na poziomie 6 zakres tej mocy poszerza się o możliwość łamania kończyn ofiary. Wówczas musi ona wykonać jeszcze test na Wytrwałość o ST podanym powyżej lub odniesie tyle k6 obrażeń ile poziomów w tej klasie prestiżowej posiada kościarz. Jednak jeśli postanowi on złamać kończynę wówczas traci kontrolę nad kośćcem. Kontroli kośćca na tym poziomie może użyć 2 razy dziennie. Na 9 poziomie może użyć tej mocy 3 razy na dzień a dodatkowo dosłownie wyrwać cały szkielet z danego osobnika. Ofiara musi wykonać test na Wytrwałość lub umrze. Gdy uda się wydobyć szkielet z ofiary ten służy Kościarzowi przez tyle rund ile ma on poziomów w tej klasie.


Wypowiadać się. Robiłem ten prestiż na szybko bo wpadł mi do głowy taki ktoś Very Happy. Czy jest za mocny czy za słaby? Ma jakieś błędy czy cuś Wink Dawno już nie knułem żadnego prestiżu więc czekam na opinie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin