FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Oręż Indira Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Scarned
Zajepicki



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Śro 22:19, 09 Cze 2010 Powrót do góry

Ze starych materiałów wygrzebałem zrobione kiedyś przeze mnie zaklęcie.
Umieszczam bo może komuś się spodoba

Oręż Indira
Poziom:Cza/Zak 3
Komponenty: W, K
Czas rzucania:1 akcja całorundowa
Zasięg:dotykowy/ na siebie
Cele:Ty lub inna dowolna istota
Czas działania:1h/poziom czarującego (patrz opis)
Rzut obronny:Wola neguje, nieszkodliwy
Odporność na czary:Nie

Dzierżąc w dłoni oręż ze stali lub dowolnego innego materiału, lecz względnie prostą i nie przekraczającą długości miecza półtora ręcznego ( np: bronie typu łuk, halabarda, korbacz, kusza ,proca nie wchodzą w rachubę lecz zagięte ostrze typu sierp czy młot, topór nadal poddaje sie pod działanie zaklęcia, osoba dzierżąca bron inną niż dostępne podczas rzucania zaklęcia powoduje utratę komórki na czar związanej z tym zaklęciem). Po odpowiednim dobraniu broni i rzuceniu zaklęcia jesteś w stanie połączyć oręż ze swoją ręką lub rzucając owe zaklęcie na kogoś innego, broń łączy się z twoją ręką zalewając ją do łokcia płynnym materiałem z którego zrobiony jest oręż. Twoja broń i dłoń od teraz stają się jednością bez kar za brak wyszkolenie w walce nią, a jeśli ręka na którą działa zaklęcie jest drugorzędna w przypadku walki dwoma orężami to obrażenia wywodzące się z Siły nie są zmniejszane o połowę jak to ma przypadek w normalnym posługiwaniu się orężem przez dłoń drugorzędną, ponadto wa walce zaklętą ręką otrzymujesz +4 do testów ataku oraz +2 do obrażeń, poza tym kostka obrażeń jest nadal taka sama jak w przypadku trzymanego oręża, jak i premia z sił czy inne modyfikatory oraz magiczne właściwości broni.
Zaklęcie działa przez 1h/ poziom czarującego, lecz w każdej chwili posiadacz efektu ma prawo powracać do poprzedniego stanu jego kończyny i wracać ponownie do jego zaklętej formy w akcji darmowej, bez konieczności zmniejszania czasu działania zaklęcia lub jego przerwania.
Koncentrator:Broń która po rzuceniu zespoli się z trzymaną dłonią.
Image[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin