FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 21:32, 09 Lis 2007 Powrót do góry

!!! WIĘC ZACZYNAMY OD POCZĄTKU !!!

Witam wszystkich zainteresowanych Wink

Oto kilka wskazówek ogólnych dla chętnych do gry:
- Zasady D&D 3.0
- Świat Mualtu - mojego autorstwa (więc nie szukajcie Razz wszystko jest opisane w temacie "OPIS ŚWIATA")
- Charakter rzecz jasna ku dobru Wink : PD, ND, CD, N, PN.
- Postać na poziomie 3 Wink
- Rasa: raczej każda "DOBRA" MIESZANA, tzn. jedna z podanych: półelf, gnom, półork, smokokrwisty (tylko zaklinacz), ewentualnie niziołek i wyjątkowo człowiek (uniwersalnie).
- Każdemu graczowi prześle wyniki do rozdzielenia na atrybuty na PW - lub napisze na gg Wink
- Klasa:
Do obstawienia
- Kapłan
- Mnich
- Mag
lub Zaklinacz
- Wojownik
lub Paladyn
- Łotr

(Proszę wpisywać wybraną klasę w swoim zgłoszeniu - KTO PIERWSZY TEN LEPSZY Wink)
- Fundusze na początek: 1500sz
- BÓSTWO: HEIRONEAUS
- Oczywiście historia postaci - proszę brać pod uwagę historię i opis świata Wink

No to chyba tyle...
Aha przypominam, że jeden urzytkownik gra na jednej sesji - to takie słowo od Admina bardziej niż ode mnie, więc tylko przypominam...

Z niecierpliwością wyczekuję chętnych do gry Wink

P.S.
Karty postaci prosze robić w programie PC PROFILER i przesyłać do mnie na email: [link widoczny dla zalogowanych]
link do pobrania programu: [link widoczny dla zalogowanych] (ostatni na dole)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Sob 16:35, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Czw 16:47, 16 Paź 2008
PRZENIESIONY
Sob 16:31, 21 Lut 2009
Powrót do góry

Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać MNICHA

Baku/półork/mnich 4
PD: 6000
158cm/87kg/łysy z czarnym zarostem na twarzy/żółte/23 lata
średni humanoid
Praworządny Dobry/ nie wierzy w bóstwa


Siła- 15
Zręczność- 17 ---> 18[+4]
Budowa- 14
Intelekt- 9
Roztropność- 16
Charyzma- 9

Wytrwałość/Refleks/Wola- 6/8/7
Inicjatywa/Szybkość- +8/12m
PW- 30+<a href="http://kostnica.eu/show.php?nr=33956" title="Internetowa Kostnica"><b>4</b></a>
Kp – 18
Baz. premia do ataku/bez broni: +3/+3

broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pięść/+7(bez broni +7)/-/1k8+2/grad ciosów +5/+5: 1k8+2/1k8+2

Pancerz: karwasze pancerza +1

Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Uderzenie bez broni, oszałamiający atak 3x/dz(ST 14), uchylanie, odbicie strzał, spokojny umysł, grad ciosów, Poprawiona inicjatywa, Finezja w broni(pięści), widzenie w ciemnościach 18m, powolny upadek(6m)

Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Ciche poruszanie +5
Koncentracja +4
Nasłuchiwanie +4
Pływanie +3
Profesja(kucharz) +3
Skakanie +4
Ukrywanie +3
Upadanie +7
Wspinaczka +3
Wyzwalanie się +5

Ekwipunek:
Pas na eliksiry, mistrzowski(10 miejsc):
- 3 eliksiry leczenia lekkich ran (1k8+1)
- 1 eliksir płonących pięści (+1k6 od ognia przez 3 godziny)
Plecak:
- butelka wina
- pajączki
- suche racje na tydzień
- żelazny garnuszek
- zwijane posłanie
- mydło
- metalowy kubek
- namiot
-sakiewka a w niej około 20sz (powinno zostać około 800 ale dobre serce mnicha rozdało dużą część majątku Smile)

Baku jako mały półork niechciany przez rodzinę został podrzucony pod wrota klasztoru. Mnisi, wśród których widziano już niejednego mieszańca przygarnęli malca i wykarmili kozim mlekiem. Gdy podrósł rozpoczął szkolenie. Dobrze dawał sobie radę. Jego ciało było pełne energii a serce pogody ducha. W wieku lat 20 gdy Przełożony wezwał go do siebie oznajmił, że czas jego próby nadszedł. Młody półork wyruszył, więc w drogę, aby doskonalić swe umiejętności i czynić tak jak mówi mu serce. Ma powrócić w mury klasztoru równo za lat siedem. Od tamtego czasu minęły już trzy lata. Młody mnich nabrał doświadczenia lecz nadal szuka wewnętrznej nirwany…

Wygląd:
[link widoczny dla zalogowanych]


Zasady mnicha (Praworządny dobry)
- nigdy nie kłamie – nawet jeśli okaże się iż ktoś na tym ucierpi
- zawsze stara się pomóc nawet swoim kosztem
- chętnie dzieli się z innymi
- zła nie trzeba pokonywać siłą czasem wystarczy odpowiednia motywacja
- unika walki – nigdy nie zaatakuje pierwszy – jednak jeśli już do niej dojdzie zabije tylko gdy uzna, iż nie ma ratunku dla duszy tej osoby (wszelakie wynaturzenia, demony i diabły nie wchodzą w skład istot objętych tym prawem).[/b]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Nie 8:16, 11 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Scarned
Zajepicki



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 14:50, 02 Lis 2008
PRZENIESIONY
Sob 16:32, 21 Lut 2009
Powrót do góry

Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać CZARODZIEJA

Scarned/diablę/czarodziej 2
PD: 6000 z racji EPP +1
169/54kg/długie białe włosy, brak zarostu/ jarzące się czerwienią ślepia,rozwidlony język i niechwytny ogon /19 lat
średni humanoid
Praworządny zły/ateista

Siła: 13 +1Zręcznośc: 15 +2 premia rasowa = 17 +3
Budowa: 13 +1
Intelekt: 16 + 2 premia rasowa= 18 +4
Roztropność: 9 -1
Charyzma: 15 -2 minus rasowy = 13 +1


Rzuty obronne
Wytrw- +1
Ref- +4
Wola- +2
Inicjatywa +3/Szybkośc 9m

PW: 15
KP:14 (+1 z karwasze pancerza i +3 ze Zr)
Baz.premia do ataku +1
Atak:2 Szpony +2 1k6 +1 obr

SpecialneCechy: Widzenie w ciemności 18m,Odporność na ogień,mróz,elektryczność 5,Ciemność 1 raz dziennie- analogiczne do czaru rzuconego przez zaklinacza o ich poziomie postaci, Diablęta są rodowitymi przybyszami, EPP +1

Atuty:Zapisanie Zwoju,Dobrowolna Deformacja ( wybiore na 3 poziomie)- wokół szyi i razem z nią znajduję się spaczenie wyglądające jakby ktoś rozerwał skórę, potem przypalił pozostawiając czarne okolice, przez to jego głos jest zawsze ochrypły,zimny czy na wet przerażający +2 do Zastraszania, Deformacja (Szponiaste Dłonie) (Plugawy)- wskutek plugawych rytuałów ręce uległy zniekształceniu i wieńczą je ostre pazury 1k6 obrażeń atakiem bez broni (pazurami,jedną i drugą ręką można atakować) Ponadto uważa się ją za uzbrojoną nawet jeśli nie posiada zwykłej broni.


Umiejętności/rangi/z atrybuty/inne/razem
Blefowanie /1/1/2rasowe/5
Czarostwo/5/4/---/10
Koncentracja/4/1/---/5
Odcyfrowanie zapisków/3/4/---/8
Rzemiosło (wytwarzanie trucizn)/3/4/---/8
Rzemiosło (alchemia)/3/4/----/8
Wiedza (plany) /5/4/---/10
Ukrywanie się /1/3/+2rasowe/6
Zastraszanie /1/1/+2 z atutu(na 3 )/4

Języki:wspólny,Otchłanny,Piekielny,Podwspólny,Elfi,Powietrzny



Zaklęcia:
Dziennie/premiowe/inne/razem
0/4/---/---/4
1/2/1/---/4
2/1/1/---/4
3/---/1/---/1
4/---/1/---/1
5
6
7
8
9




Księga zaklęć-
0.wszystkie
1.Zbroja maga,Magiczny Pocisk,Dotyk Chłodu,Promień Osłabienia,zamknięcie drzwi,Przekazanie Rany,Czarna torba
2.Pocisk Mroku,Promienny Promień,Niewidzialnośc,Fałszywe życie
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.



Aktualnie przygotowane:
0.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.




Ekwipunek:
Karwasze pancerza +1

Pas na eliksiry mistrzowski: (10) mikstura leczenia lekkich ran
Pas na zwoje : (15) Płonace dłonie,Przyzwanie potwora 3,kwasowa strzała Melfa x2
Sakwa z komponentami do czarów (pełna)

Plecak
zwijane posłanie
Księga Plugawych rytuałów
Księga Zaklęć
suche racje na tydzień
dwa bukłaki z wodą
kwasx2 ( flakon)
plączonożny worek
mały metalowy kubek
Specjalne komponenty do zaklęć: czarny onyks x2,dłoń humanoida x3,serce demona,oko dziecka humanoida
przerażający medalionik: mały medalion, łańcuszek wykonany z dziwnego żelaza czarnego zaś na końcu widnieje mały haczyk obsmarowany krwią
sakiewka:
45sm,23ss i 14sz wszytko wydał

Historia:
na początku był wychowywany przez pewien zakon paladyński który jak mu tłumaczyli że znaleźli go podczas napadu na jedną ze świątyń zła był jeszcze małym niemowlęciem żal takiego zabijać.
Przygarnęli go i dali pewnej z kobiet w zakonie która niestety okazała się bezpłodna
wszystko toczyło się szczęśliwie ciągle wpajali mu dobro próbując przezwyciężyć jego złą naturę. aż pewnego dnia podczas treningu odbywającym się na dziedzińcu zabił ćwiczącego z nim rówieśnika z taką brutalnością na jaką mógł sobie pozwolić jedynie diabeł, wygnano go dając mu małą sakiewkę ze złotem.
Poszedł w świat aż znalazł się w dużym mieście nie bardzo wiedząc gdzie się znajduje
postanowił iść wydać część pieniędzy na broń,jedzenie aż, zauważył go jeden ze złych czarnoksiężników zarzynając bezkarnie strażników i wszystkich w sklepie.
Przygarnął go do swej siedziby ucząc go plugawych rytuałów aż pewnego dnia zostali zaatakowani przez zakon paladynów, walka była długa ,rzucając właśnie zaklęcie kątem oka zauważył jak jeden z paladynów przebija mieczem na wylot jego ukochanego opiekuna który był mu jak ojciec, oszołomiony rządzą zemsty rzucił się na adwersarza , lecz coś było nie tak.....
gdy on szarżował z wrzaskiem i łzami na twarzy i stalowym sztyletem w dłoni, rycerz światłości stał jak osłupiały wpatrując się jakby niedowierzanie przez zamkniętą przyłbice hełmu w nadbiegającego młodzieńca.
nie zrobił nic gdy ostrze przebiło mu gardło, upadł na ziemie pozwalając by hełm zsunął mu się z głowy, młodzieniec wytarł łzy i popatrzył z przerażeniem na dziwnego rycerze..... była kobietą tą sama która wychowała go jak własnego syna mimo jego rodowodu a on ją zabił, wrzasnął i upadł na ziemie pogrążając się pośród zgiełku kończonej bitwy w ponurych myślach, zasnął........
gdy się obudził był oszołomiony wystko było zniszczone przetrwało ledwie kilka ksiąg inni uczniowie również zostali zabici jak jego mistrz przetrwał on sam,
z rozpaczy chwycił za jedną z najplugawszych ksiąg zbiegł do piwnicy gdzie stał pokruszony lekko ołtarz i położył się na nim wpierw przygotowując komponenty, przeprowadził kilak plugawych rytuałów częściowo deformując jego ciało .
kilak dni później wziął wszystko co potrzebne i ruszył w świat szukać przygód by zapomnieć o ponurej przeszłości i czynić dobro,lecz pradawne zło nadal w nim drzemie i nigdy sie tego nie wyzbędzie, dąży do złej potęgi jednocześnie czyniąc dobro....

Wygląd
[link widoczny dla zalogowanych]


zmieniłem trochę kolesiowi kolor włosów żeby pasował do granej postaci


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scarned dnia Sob 15:14, 08 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
asiolcza
Znawca zasad



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:25, 16 Lis 2008
PRZENIESIONY
Sob 16:33, 21 Lut 2009
Powrót do góry

Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać BARBARZYŃCY (po konsultacji z MG - postać przypisana do kategorii WOJOWNIK lub PALADYN)

Imsh/gnom/barbarzyńca 3
PD: 3000
102cm/26kg/czarne włosy/szare/70 lat
mały humanoid
Chaotyczny Neutralny/ ateista


Siła- 14
Zręczność- 15
Budowa- 17
Intelekt- 12
Roztropność- 15
Charyzma- 12

Wytrwałość/Refleks/Wola- +6/+3/+3
Inicjatywa/Szybkość- +2/7m
PW- 8+2+2k8+4
Kp – 17
Baz. premia do ataku: +3

broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Mistrzowsko wykonany krasnoludzki topór bojowy/+7/-/1k10+3/7,5kg
Piszczel humanoida[pałka]/+6/-/1k6+3/2gg

Pancerz: zbroja skórzana +3KP

Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Szał 1x/dz, szybkie poruszanie się, nieświadomy unik, +4 do ukrywania sie, +2 do nasłuchiwania, widzenie w słabym świetle, wyszkolenie w broni egzotycznej[krasnoludzki topór bojowy], uniki, +2 do alchemii,

Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):

Nasłuchiwanie +9
Tajniki dziczy +8
Pływanie +5(+2)
Zastraszanie +7
Wyczucie kierunku +8
Profesja(rolnik) +3


Ekwipunek:
Skrzynka na kółkach +łańcuch[wymiary 150cm/80cm/40cm]
Worek
Bukłak
Garnek żelazny
Haczyk na ryby
Hubka i krzesiwo
Koc zimowy
Kufel gliniany
Namiot
Osełka
zwijane posłanie
podróżne ubranie
bochenek chleba
gomółka sera
2 solone dorsze
butelka kragga orczego
motyka
6x elisskir leczenia lekkich ran
791sz
50ss
4sm

Imsh wychował się wśród rolniczego plemienia orków. Nie wie jak tam trafił a same orki nie chciały powiedzieć. Imsh uprawiał rolę wraz z nimi jednak nudziło go to życie. Podpatrywał grupy orków chodzących na wyprawy lupieżcze. Wybrał sie wraz z nimi i sprawdził się jako dobry wojownik. Od tego momentu szkolił się w wojennym rzemiośle. Gdy nadszedł czas opuścił jednak swe plemię aby poszukać przygód i zdobyć bogactwo...

Wygląd
Niski lecz dobrze zbudowany. Włosy ma splecione w małe warkoczyki. Nosi skórzaną zbroję a za sobą ciągnie nieodłączny kufer z ekwipunkiem.
[jak znajdę jakąś odpowiednią fotkę to wkleję]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez asiolcza dnia Nie 21:26, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 21:16, 17 Lis 2008
PRZENIESIONY
Sob 16:33, 21 Lut 2009
Powrót do góry

Czekam jeszcze na Gwaha, który miał przesłać mi już postać wcześniej.... a jak nie odda na czas to sam tą postać przerobie (wg wcześniejszych założeń - a ogółem to taka moja UWAGA DO GWAHIRA) i ruszymy z sesją z kopyta... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gwahir
Gracz



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Gór Mglistych
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 14:58, 01 Gru 2008
PRZENIESIONY
Sob 16:33, 21 Lut 2009
Powrót do góry

Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać ŁOTRA.

Historia postaci:
Altair wychowywał się w szczęśliwej rodzinie. Jego ojciec był kowalem a matka karczmarką. Rodzina cieszyła się dużym szacunkiem wśród mieszkańców małego miasteczka znajdującego się niedaleko Amn. Pewnego dnia, który zapisał się w historii miasteczka jako krwawe przesilenie, gdyż była wtedy pora przesilenia letniego. Wszyscy się bawili gdy nagle zostali napadnięci przez bandytów. Została wymordowana cała rodzina niziołka, a on sam uciekł w panice.Dorósł i zaczął poszukiwać przywódcy tegoż klanu bandytów, który brutalnie wymordował jego rodzinę. Szukał długo,ale jego wytrwałość w końcu doprowadziła go do tego klanu. Był cierpliwy i przeniknął do tej gildii jako umiejętny złodziej. W końcu stał się prawą ręką szefa gildii. Zamordował go i uciekł. Wtedy jego życie się odmieniło. Chciał pomagać ludziom i ich ochraniać przed losem, który go spotkał. Zabijał gdy uważał to za słuszne, kiedy już zaczął walczyć nigdy nie odpuszczał. Prawie zawsze zachowywał spokój i bardzo trudno było go wyprowadzić z równowagi. Nigdy nie atakował pochopnie. pod tym względem był wyjątkowym Niziołkiem. wyglądał jak tradycyjny Niziołek niczym nie wyróżniający się z tłumu, jednak był chudy nawet jak na standardy jego ludu. Miał czarne włosy i oczy, które wydawało się przenikają wszystko.

Sorki że tak późno, ale nie miałem kompa 2 tygodnie. Ekwipunku i innych rzeczy , ale wszystko jest w PCP u Samaela.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pon 19:49, 01 Gru 2008
PRZENIESIONY
Sob 16:34, 21 Lut 2009
Powrót do góry

Wszystko na miejscu, więc żeby nie było nieporozumień - to co mam od Gwaha potrzebne do sesji wystarczy, że znam ja... jeśli chcecie mogę komuś wysłać na maila.

Wszystko jest - odhaczam i zamykam temat Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin