|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Pią 21:32, 09 Lis 2007 |
|
!!! WIĘC ZACZYNAMY OD POCZĄTKU !!!
Witam wszystkich zainteresowanych
Oto kilka wskazówek ogólnych dla chętnych do gry:
- Zasady D&D 3.0
- Świat Mualtu - mojego autorstwa (więc nie szukajcie wszystko jest opisane w temacie "OPIS ŚWIATA")
- Charakter rzecz jasna ku dobru : PD, ND, CD, N, PN.
- Postać na poziomie 3
- Rasa: raczej każda "DOBRA" MIESZANA, tzn. jedna z podanych: półelf, gnom, półork, smokokrwisty (tylko zaklinacz), ewentualnie niziołek i wyjątkowo człowiek (uniwersalnie).
- Każdemu graczowi prześle wyniki do rozdzielenia na atrybuty na PW - lub napisze na gg
- Klasa:
Do obstawienia
- Kapłan
- Mnich
- Mag lub Zaklinacz
- Wojownik lub Paladyn
- Łotr
(Proszę wpisywać wybraną klasę w swoim zgłoszeniu - KTO PIERWSZY TEN LEPSZY )
- Fundusze na początek: 1500sz
- BÓSTWO: HEIRONEAUS
- Oczywiście historia postaci - proszę brać pod uwagę historię i opis świata
No to chyba tyle...
Aha przypominam, że jeden urzytkownik gra na jednej sesji - to takie słowo od Admina bardziej niż ode mnie, więc tylko przypominam...
Z niecierpliwością wyczekuję chętnych do gry
P.S.
Karty postaci prosze robić w programie PC PROFILER i przesyłać do mnie na email: [link widoczny dla zalogowanych]
link do pobrania programu: [link widoczny dla zalogowanych] (ostatni na dole) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Sob 16:35, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:47, 16 Paź 2008 PRZENIESIONY Sob 16:31, 21 Lut 2009 |
|
Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać MNICHA
Baku/półork/mnich 4
PD: 6000
158cm/87kg/łysy z czarnym zarostem na twarzy/żółte/23 lata
średni humanoid
Praworządny Dobry/ nie wierzy w bóstwa
Siła- 15
Zręczność- 17 ---> 18[+4]
Budowa- 14
Intelekt- 9
Roztropność- 16
Charyzma- 9
Wytrwałość/Refleks/Wola- 6/8/7
Inicjatywa/Szybkość- +8/12m
PW- 30+<a href="http://kostnica.eu/show.php?nr=33956" title="Internetowa Kostnica"><b>4</b></a>
Kp – 18
Baz. premia do ataku/bez broni: +3/+3
broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pięść/+7(bez broni +7)/-/1k8+2/grad ciosów +5/+5: 1k8+2/1k8+2
Pancerz: karwasze pancerza +1
Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Uderzenie bez broni, oszałamiający atak 3x/dz(ST 14), uchylanie, odbicie strzał, spokojny umysł, grad ciosów, Poprawiona inicjatywa, Finezja w broni(pięści), widzenie w ciemnościach 18m, powolny upadek(6m)
Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Ciche poruszanie +5
Koncentracja +4
Nasłuchiwanie +4
Pływanie +3
Profesja(kucharz) +3
Skakanie +4
Ukrywanie +3
Upadanie +7
Wspinaczka +3
Wyzwalanie się +5
Ekwipunek:
Pas na eliksiry, mistrzowski(10 miejsc):
- 3 eliksiry leczenia lekkich ran (1k8+1)
- 1 eliksir płonących pięści (+1k6 od ognia przez 3 godziny)
Plecak:
- butelka wina
- pajączki
- suche racje na tydzień
- żelazny garnuszek
- zwijane posłanie
- mydło
- metalowy kubek
- namiot
-sakiewka a w niej około 20sz (powinno zostać około 800 ale dobre serce mnicha rozdało dużą część majątku )
Baku jako mały półork niechciany przez rodzinę został podrzucony pod wrota klasztoru. Mnisi, wśród których widziano już niejednego mieszańca przygarnęli malca i wykarmili kozim mlekiem. Gdy podrósł rozpoczął szkolenie. Dobrze dawał sobie radę. Jego ciało było pełne energii a serce pogody ducha. W wieku lat 20 gdy Przełożony wezwał go do siebie oznajmił, że czas jego próby nadszedł. Młody półork wyruszył, więc w drogę, aby doskonalić swe umiejętności i czynić tak jak mówi mu serce. Ma powrócić w mury klasztoru równo za lat siedem. Od tamtego czasu minęły już trzy lata. Młody mnich nabrał doświadczenia lecz nadal szuka wewnętrznej nirwany…
Wygląd:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zasady mnicha (Praworządny dobry)
- nigdy nie kłamie – nawet jeśli okaże się iż ktoś na tym ucierpi
- zawsze stara się pomóc nawet swoim kosztem
- chętnie dzieli się z innymi
- zła nie trzeba pokonywać siłą czasem wystarczy odpowiednia motywacja
- unika walki – nigdy nie zaatakuje pierwszy – jednak jeśli już do niej dojdzie zabije tylko gdy uzna, iż nie ma ratunku dla duszy tej osoby (wszelakie wynaturzenia, demony i diabły nie wchodzą w skład istot objętych tym prawem).[/b] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Nie 8:16, 11 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Scarned
Zajepicki
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:50, 02 Lis 2008 PRZENIESIONY Sob 16:32, 21 Lut 2009 |
|
Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać CZARODZIEJA
Scarned/diablę/czarodziej 2
PD: 6000 z racji EPP +1
169/54kg/długie białe włosy, brak zarostu/ jarzące się czerwienią ślepia,rozwidlony język i niechwytny ogon /19 lat
średni humanoid
Praworządny zły/ateista
Siła: 13 +1Zręcznośc: 15 +2 premia rasowa = 17 +3
Budowa: 13 +1
Intelekt: 16 + 2 premia rasowa= 18 +4
Roztropność: 9 -1
Charyzma: 15 -2 minus rasowy = 13 +1
Rzuty obronne
Wytrw- +1
Ref- +4
Wola- +2
Inicjatywa +3/Szybkośc 9m
PW: 15
KP:14 (+1 z karwasze pancerza i +3 ze Zr)
Baz.premia do ataku +1
Atak:2 Szpony +2 1k6 +1 obr
SpecialneCechy: Widzenie w ciemności 18m,Odporność na ogień,mróz,elektryczność 5,Ciemność 1 raz dziennie- analogiczne do czaru rzuconego przez zaklinacza o ich poziomie postaci, Diablęta są rodowitymi przybyszami, EPP +1
Atuty:Zapisanie Zwoju,Dobrowolna Deformacja ( wybiore na 3 poziomie)- wokół szyi i razem z nią znajduję się spaczenie wyglądające jakby ktoś rozerwał skórę, potem przypalił pozostawiając czarne okolice, przez to jego głos jest zawsze ochrypły,zimny czy na wet przerażający +2 do Zastraszania, Deformacja (Szponiaste Dłonie) (Plugawy)- wskutek plugawych rytuałów ręce uległy zniekształceniu i wieńczą je ostre pazury 1k6 obrażeń atakiem bez broni (pazurami,jedną i drugą ręką można atakować) Ponadto uważa się ją za uzbrojoną nawet jeśli nie posiada zwykłej broni.
Umiejętności/rangi/z atrybuty/inne/razem
Blefowanie /1/1/2rasowe/5
Czarostwo/5/4/---/10
Koncentracja/4/1/---/5
Odcyfrowanie zapisków/3/4/---/8
Rzemiosło (wytwarzanie trucizn)/3/4/---/8
Rzemiosło (alchemia)/3/4/----/8
Wiedza (plany) /5/4/---/10
Ukrywanie się /1/3/+2rasowe/6
Zastraszanie /1/1/+2 z atutu(na 3 )/4
Języki:wspólny,Otchłanny,Piekielny,Podwspólny,Elfi,Powietrzny
Zaklęcia:
Dziennie/premiowe/inne/razem
0/4/---/---/4
1/2/1/---/4
2/1/1/---/4
3/---/1/---/1
4/---/1/---/1
5
6
7
8
9
Księga zaklęć-
0.wszystkie
1.Zbroja maga,Magiczny Pocisk,Dotyk Chłodu,Promień Osłabienia,zamknięcie drzwi,Przekazanie Rany,Czarna torba
2.Pocisk Mroku,Promienny Promień,Niewidzialnośc,Fałszywe życie
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Aktualnie przygotowane:
0.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Ekwipunek:
Karwasze pancerza +1
Pas na eliksiry mistrzowski: (10) mikstura leczenia lekkich ran
Pas na zwoje : (15) Płonace dłonie,Przyzwanie potwora 3,kwasowa strzała Melfa x2
Sakwa z komponentami do czarów (pełna)
Plecak
zwijane posłanie
Księga Plugawych rytuałów
Księga Zaklęć
suche racje na tydzień
dwa bukłaki z wodą
kwasx2 ( flakon)
plączonożny worek
mały metalowy kubek
Specjalne komponenty do zaklęć: czarny onyks x2,dłoń humanoida x3,serce demona,oko dziecka humanoida
przerażający medalionik: mały medalion, łańcuszek wykonany z dziwnego żelaza czarnego zaś na końcu widnieje mały haczyk obsmarowany krwią
sakiewka:
45sm,23ss i 14sz wszytko wydał
Historia:
na początku był wychowywany przez pewien zakon paladyński który jak mu tłumaczyli że znaleźli go podczas napadu na jedną ze świątyń zła był jeszcze małym niemowlęciem żal takiego zabijać.
Przygarnęli go i dali pewnej z kobiet w zakonie która niestety okazała się bezpłodna
wszystko toczyło się szczęśliwie ciągle wpajali mu dobro próbując przezwyciężyć jego złą naturę. aż pewnego dnia podczas treningu odbywającym się na dziedzińcu zabił ćwiczącego z nim rówieśnika z taką brutalnością na jaką mógł sobie pozwolić jedynie diabeł, wygnano go dając mu małą sakiewkę ze złotem.
Poszedł w świat aż znalazł się w dużym mieście nie bardzo wiedząc gdzie się znajduje
postanowił iść wydać część pieniędzy na broń,jedzenie aż, zauważył go jeden ze złych czarnoksiężników zarzynając bezkarnie strażników i wszystkich w sklepie.
Przygarnął go do swej siedziby ucząc go plugawych rytuałów aż pewnego dnia zostali zaatakowani przez zakon paladynów, walka była długa ,rzucając właśnie zaklęcie kątem oka zauważył jak jeden z paladynów przebija mieczem na wylot jego ukochanego opiekuna który był mu jak ojciec, oszołomiony rządzą zemsty rzucił się na adwersarza , lecz coś było nie tak.....
gdy on szarżował z wrzaskiem i łzami na twarzy i stalowym sztyletem w dłoni, rycerz światłości stał jak osłupiały wpatrując się jakby niedowierzanie przez zamkniętą przyłbice hełmu w nadbiegającego młodzieńca.
nie zrobił nic gdy ostrze przebiło mu gardło, upadł na ziemie pozwalając by hełm zsunął mu się z głowy, młodzieniec wytarł łzy i popatrzył z przerażeniem na dziwnego rycerze..... była kobietą tą sama która wychowała go jak własnego syna mimo jego rodowodu a on ją zabił, wrzasnął i upadł na ziemie pogrążając się pośród zgiełku kończonej bitwy w ponurych myślach, zasnął........
gdy się obudził był oszołomiony wystko było zniszczone przetrwało ledwie kilka ksiąg inni uczniowie również zostali zabici jak jego mistrz przetrwał on sam,
z rozpaczy chwycił za jedną z najplugawszych ksiąg zbiegł do piwnicy gdzie stał pokruszony lekko ołtarz i położył się na nim wpierw przygotowując komponenty, przeprowadził kilak plugawych rytuałów częściowo deformując jego ciało .
kilak dni później wziął wszystko co potrzebne i ruszył w świat szukać przygód by zapomnieć o ponurej przeszłości i czynić dobro,lecz pradawne zło nadal w nim drzemie i nigdy sie tego nie wyzbędzie, dąży do złej potęgi jednocześnie czyniąc dobro....
Wygląd
[link widoczny dla zalogowanych]
zmieniłem trochę kolesiowi kolor włosów żeby pasował do granej postaci |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Scarned dnia Sob 15:14, 08 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
asiolcza
Znawca zasad
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 150 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 21:25, 16 Lis 2008 PRZENIESIONY Sob 16:33, 21 Lut 2009 |
|
Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać BARBARZYŃCY (po konsultacji z MG - postać przypisana do kategorii WOJOWNIK lub PALADYN)
Imsh/gnom/barbarzyńca 3
PD: 3000
102cm/26kg/czarne włosy/szare/70 lat
mały humanoid
Chaotyczny Neutralny/ ateista
Siła- 14
Zręczność- 15
Budowa- 17
Intelekt- 12
Roztropność- 15
Charyzma- 12
Wytrwałość/Refleks/Wola- +6/+3/+3
Inicjatywa/Szybkość- +2/7m
PW- 8+2+2k8+4
Kp – 17
Baz. premia do ataku: +3
broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Mistrzowsko wykonany krasnoludzki topór bojowy/+7/-/1k10+3/7,5kg
Piszczel humanoida[pałka]/+6/-/1k6+3/2gg
Pancerz: zbroja skórzana +3KP
Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Szał 1x/dz, szybkie poruszanie się, nieświadomy unik, +4 do ukrywania sie, +2 do nasłuchiwania, widzenie w słabym świetle, wyszkolenie w broni egzotycznej[krasnoludzki topór bojowy], uniki, +2 do alchemii,
Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Nasłuchiwanie +9
Tajniki dziczy +8
Pływanie +5(+2)
Zastraszanie +7
Wyczucie kierunku +8
Profesja(rolnik) +3
Ekwipunek:
Skrzynka na kółkach +łańcuch[wymiary 150cm/80cm/40cm]
Worek
Bukłak
Garnek żelazny
Haczyk na ryby
Hubka i krzesiwo
Koc zimowy
Kufel gliniany
Namiot
Osełka
zwijane posłanie
podróżne ubranie
bochenek chleba
gomółka sera
2 solone dorsze
butelka kragga orczego
motyka
6x elisskir leczenia lekkich ran
791sz
50ss
4sm
Imsh wychował się wśród rolniczego plemienia orków. Nie wie jak tam trafił a same orki nie chciały powiedzieć. Imsh uprawiał rolę wraz z nimi jednak nudziło go to życie. Podpatrywał grupy orków chodzących na wyprawy lupieżcze. Wybrał sie wraz z nimi i sprawdził się jako dobry wojownik. Od tego momentu szkolił się w wojennym rzemiośle. Gdy nadszedł czas opuścił jednak swe plemię aby poszukać przygód i zdobyć bogactwo...
Wygląd
Niski lecz dobrze zbudowany. Włosy ma splecione w małe warkoczyki. Nosi skórzaną zbroję a za sobą ciągnie nieodłączny kufer z ekwipunkiem.
[jak znajdę jakąś odpowiednią fotkę to wkleję] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asiolcza dnia Nie 21:26, 16 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:16, 17 Lis 2008 PRZENIESIONY Sob 16:33, 21 Lut 2009 |
|
Czekam jeszcze na Gwaha, który miał przesłać mi już postać wcześniej.... a jak nie odda na czas to sam tą postać przerobie (wg wcześniejszych założeń - a ogółem to taka moja UWAGA DO GWAHIRA) i ruszymy z sesją z kopyta... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gwahir
Gracz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Gór Mglistych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:58, 01 Gru 2008 PRZENIESIONY Sob 16:33, 21 Lut 2009 |
|
Wyrażam chęć udziału w sesji: "Klątwa Samaela" - D&D ed 3.0 - MG: Samael. Wybieram postać ŁOTRA.
Historia postaci:
Altair wychowywał się w szczęśliwej rodzinie. Jego ojciec był kowalem a matka karczmarką. Rodzina cieszyła się dużym szacunkiem wśród mieszkańców małego miasteczka znajdującego się niedaleko Amn. Pewnego dnia, który zapisał się w historii miasteczka jako krwawe przesilenie, gdyż była wtedy pora przesilenia letniego. Wszyscy się bawili gdy nagle zostali napadnięci przez bandytów. Została wymordowana cała rodzina niziołka, a on sam uciekł w panice.Dorósł i zaczął poszukiwać przywódcy tegoż klanu bandytów, który brutalnie wymordował jego rodzinę. Szukał długo,ale jego wytrwałość w końcu doprowadziła go do tego klanu. Był cierpliwy i przeniknął do tej gildii jako umiejętny złodziej. W końcu stał się prawą ręką szefa gildii. Zamordował go i uciekł. Wtedy jego życie się odmieniło. Chciał pomagać ludziom i ich ochraniać przed losem, który go spotkał. Zabijał gdy uważał to za słuszne, kiedy już zaczął walczyć nigdy nie odpuszczał. Prawie zawsze zachowywał spokój i bardzo trudno było go wyprowadzić z równowagi. Nigdy nie atakował pochopnie. pod tym względem był wyjątkowym Niziołkiem. wyglądał jak tradycyjny Niziołek niczym nie wyróżniający się z tłumu, jednak był chudy nawet jak na standardy jego ludu. Miał czarne włosy i oczy, które wydawało się przenikają wszystko.
Sorki że tak późno, ale nie miałem kompa 2 tygodnie. Ekwipunku i innych rzeczy , ale wszystko jest w PCP u Samaela. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:49, 01 Gru 2008 PRZENIESIONY Sob 16:34, 21 Lut 2009 |
|
Wszystko na miejscu, więc żeby nie było nieporozumień - to co mam od Gwaha potrzebne do sesji wystarczy, że znam ja... jeśli chcecie mogę komuś wysłać na maila.
Wszystko jest - odhaczam i zamykam temat |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
|
|
|
|