FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Droga Martwych - POSTACIE Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Kwiatek
Troublemaker



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 14:42, 16 Sty 2010 Powrót do góry

Czy muszę pisać jakiekolwiek instrukcję do tego tematu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwiatek dnia Sob 14:43, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 17:22, 16 Sty 2010 Powrót do góry

Legolas / Tropiciel 6 / Elf / średni / ND / Ehlonna
XP: 15000

S: 18 (+4)
ZR: 20 (+5)
BD: 14 (+2)
INT: 14 (+2)
RZT: 16 (+3)
CHA: 16 (+3)

Szybkość / Inicjatywa
9 m/+5.

PW: 32/[link widoczny dla zalogowanych]
KP: 19 [+5 ZR, +4 zbroja]

Wytr/Ref/Wo
+11/+10/+5

BA: +6/+1

Atak wręcz: +10/+5
Atak dystans: +11/+6

Broń:
Miecz długi [+10/+5] (1k8, krytyk 19-20/x2, 2kg, średni, cięte);
Ciężki buzdygan [+10/+5] (1k8, krytyk x2, średni, miażdżone);
2x Sztylet [ukryte w cholewach butów] [+10/+5] (1k4, krytyk 19-20/x2; 0,5kg, średni, cięte lub kłute)

Mistrzowski Łuk Refleksyjny Długi +4 S
[+12/+7 zwykły atak]
[+12/+10/+7 wykorzystując Szybki Strzał]
[+8/+3 i podwójne obrażenia od każdego wykorzystując Wielostrzał]
[+8/+6/+3 i podwójne obrażenia od każdego wykorzystując Szybki Strzał i Wielostrzał]
(1k8+1 +k6 od Ognia +4, x3 krytyk, 33m, 1,5kg, duży, kłute)

Wykorzystując atut Szybki Strzał otrzymuje dodatkowy atak na rundę z maksymalną premią i karą -2 oraz atut Wielostrzał pozwala na wystrzelenie 2 strzał z karą -4 jako jeden test ataku. Trafienie krytyczne tyczy się tylko pierwszej strzały.


Ćwiekowana skóra +1 +4KP+1/9m/ kara -1/10kg

Atuty i specjalne:
- Tropienie (sp)
- Styl walki: Łucznictwo (Szybki strzał) (sp)
- Krzepa (sp)
- Zwierzęcy towarzysz (sokół) (sp)
- Więź z dziczą (sp)
- Doskonalszy Styl Walki (Wielostrzał)(sp)
- Bezpośredni strzał
-.Precyzyjny Strzał
- Szybkie Dobywanie Broni
- Elfie Cechy Rasowe


Ulubiony wróg I: Nieumarli
Ulubiony wróg II: Humanoidzi - LUDZIE

Przeciw Nieumarłym otrzymuje +4 do:
-Blefowanie,
-Nasłuchiwania,
-Wyczucie Pobudek,
-Spostrzegawczości,
-Sztuki Przetrwania,
-Obrażeń

Przeciw Ludziom otrzymuje +2 do:
-Blefowanie,
-Nasłuchiwania,
-Wyczucie Pobudek,
-Spostrzegawczości,
-Sztuki Przetrwania,
-Obrażeń

UMIEJĘTNOŚCI
[Nazwa umiejętności [atrybut kluczowy] modyfikator z kluczowego atrybutu.+ ranga + inne = wynik]
-Sztuka Przetrwania [RZT] 3+5=8
-Postępowanie ze zwierzętami [CHA] 3+5=8
-Ukrywanie [ZR] 5+5+10=20
-Ciche poruszanie [ZR] 5+6=11
-Nasłuchiwanie [RZT] 3+6+2=11
-Spostrzegawczość [RZT] 3+6+2=11
-Przeszukiwanie [INT] 2+5+2=9
-Leczenie [RZT] 3+5=8
-Wspinaczka [RZT] 3+5=8
-Używanie lin [ZR] 5+5=10
-Jeździectwo [ZR] 5+1=6
Międzyklasowe
-Wyczucie Pobudek [RZT] 3+3=6
-Zastraszanie [CHA] 3+3=6
-Blefowanie [CHA] 3+3=6

Ekwipunek:
Mistrzowski pas na eliksiry:
- 6x Eliksir Leczenia Lekkich Ran (1k8+1),
- 2x Eliksir Leczenia Średnich Ran (2k8+1)
- 1x Niewidzialności

Płaszcz Elfów (na sobie)
Plecak:
- bukłak,
- racje podróżne na 4 dni
- zwijane posłanie, hubka i krzesiwo,
- 3 pochodnie,
- Kołczan I: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
- Kołczan II: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
- Kołczan III (tępe strzały - k6, krytyk x2, miażdżone): 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
- Kołczan IV (tępe strzały - k6, krytyk x2, miażdżone): 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20

Kołczan IV: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20

Majątek:
- 226 sz

Czary:

1-poziomowe (2)
- Oplątanie 12m
- Rozmowa ze zwierzętami (premiowy)

2-poziomowe (1)
- Gracja Kota (podmiot zyskuje +4 do ZR na 1 min./poziom) (premiowy)

3-poziomowe (1)
- Leczenie Średnich Ran 2k8 +1/poziom (max +10) (premiowy)


Wygląd


Image


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Nie 13:03, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:30, 17 Sty 2010 Powrót do góry

Meox Daomer / Kapłan Kelemvora 8 / człowiek 30lat , włosy ciemne długie/ średni / PD / Kelevmor
XP: 28000

S: 14 (+2)
ZR: 8 (-1)
BD: 12 (+1)
INT: 10
RZT: 19 (+4) [normalnie 17 ale nosi wisior roztropności +2]
CHA: 10

Szybkość / Inicjatywa
4,5 m/-1

PW: <a href="http://kostnica.eu/show.php?nr=41075" title="Internetowa Kostnica"><b>56</b></a>/56
KP: 21 [-1Zr, +10 pełna zbroja płytowa +2, +2 Tarcza duża stalowa]

Wytr/Ref/Wola
+9/+5/+12

BA: +6/+1

Atak wręcz: +8/+3
Atak dystans: +5/+0

Broń:
Ciężki buzdygan zguby nieumarłych +1(atak +10/+5 (+12/+7 przeciw nieumarłym) 1k8+3 (1k8+5+2k6 przeciwko nieumarłym), krytyk x2, 4kg, średni, miażdżone)

Pancerz:
Pełna zbroja płytowa +2 +10KP/4,5m/ kara -2/25kg

Atuty i specjalne:
- Odpędzanie nieumarłych: +3 do testu, 3x/dz
- Czarowanie w walce
- Skupienie na broni [ciężki buzdygan]
- Doskonalsze odpędzanie

Moce domenowe:
- domena ochrony: +8 do kolejnego rzutu obronnego na czas jednej rundy
- domena prawa: zaklęcia PRAWA rzucane jak EPP+1


UMIEJĘTNOŚCI
Dyplomacja +5
Koncentracja +12
Leczenie +11
Wiedza(historia) +3
Wiedza(plany) +3
Wiedza(religia) +8

Ekwipunek:
Mistrzowski pas na eliksiry:
- 5 flakonów wody święconej
- 3 eliksiry leczenia średnich ran
- 2 eliksiry ukrycia przed nieumarłymi

Magiczny ekwipunek:
Płaszcz odporności +2
Wisior roztropności +2
Niegasnąca pochodnia
2 zwoje wezwania potwora III

Plecak:
30m liny jedwabnej
Zwijane posłanie
Namiot
Żelazny kubek
Lusterko metalowe
Bukłak
Hubka i krzesiwo
Racje podróżne (na 10 dni)
3 flakony kwasu
Ornat kapłański


Sakwa:
- 750 sz

Czary [domena Prawa i Ochrony]:

Prośby:
- Odczytanie magii
- Odporność
- Przewodnictwo
- Stworzenie wody
- Wykrycie magii
- Wykrycie trucizny

1-poziomowe
- Boska łaska
- Błogosławieństwo
- Ochrona przed ZŁEM
- Tarcza wiary
- Wykrycie nieumarłych
- Ochrona przed CHAOSEM [domena]

2-poziomowe
- Słabsze przywrócenie
- Siła byka
- Splendor orła
- Wspomożenie
- Uspokojenie emocji [domena]

3-poziomowe
- Magiczny krąg przeciwko ZŁU
- Rozproszenie magii
- Rozmawianie ze zmarłymi
- Wyczyszczenie niewidzialności
- Magiczny krąg przeciwko CHAOSOWI [domena]

4-poziomowe
- Ochrona przed śmiercią
- Odesłanie
- Przywołanie potwora IV
- Gniew porządku [domena]


Krótka historia:
[link widoczny dla zalogowanych]

Meox urodził się w rodzinie mieszczan w Cormyrze. Już jako mały chłopiec miewał objawienia Kelemvora i rodzina szybko oddała go do klasztoru Sędziego Potępionych. 15-letni Meox zidentyfikował i zniszczył wampirzy pomiot grasujący na pobliskim cmentarzu. Od tej chwili zaczął studiować objawienia Kelemvora pod kątem niespokojnych zmarłych. Jego wyprawa po berło, które dosięga swoją karzącą mocą każdego nieumarłego dała mu znaczną pozycję w kościele. Otrzymał od swoich przełożonych magiczną zbroję i błogosławieństwo w swojej misji. Kelemvor jak dotąd jest niezmiernie zadowolony z poczynań swego sługi.
Sam Meox jest mężem o szlachetnym sercu i chętnie pomaga tym co na pomoc zasługują. Z całego serca nienawidzi zła a w szczególności zła czynionego przez tych co powrócili zza grobu. Sprzymierzył się ostatnio z tropicielem, który podobnie jak on ściga nieumarłych a także z pewnym wojownikiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Sob 22:55, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Szycha
Gracz



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wronki
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Śro 10:45, 20 Sty 2010 Powrót do góry

Ikko/człowiek/mnich 6
PD:
175cm/71kg/krótkie czarne włosy,/czarne/20 lat
średni humanoid
Praworządny Dobry/ Hieroneus


Siła- 15
Zręczność- 15
Budowa- 10
Intelekt- 10
Roztropność- 12
Charyzma- 10

Wytrwałość/Refleks/Wola- 5/7/6
Inicjatywa/Szybkość- +2/15m
PW- 29/[link widoczny dla zalogowanych]
Kp – 16
Baz. premia do ataku/bez broni: +3/+3

broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pięść/+8(bez broni +8 )/-/1k8+2/grad ciosów +6/+6: 1k8+2/1k8+2/wirujące pięści +4/+4/+4.

Pancerz: karwasze pancerza +2

Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe):
-Uderzenie bez broni
-oszałamiający atak 4x/dz(ST 14)
-uchylanie
-odbicie strzał, spokojny umysł
-grad ciosów
-zogniskowanie broni(pięści)
-Finezja w broni(pięści)
-wirujące pięści
-powolny upadek(6m)
-potężny atak
-poprawiony atak bez broni

Umiejętności:
-nasłuchiwanie +6
-wspinaczka +7
-ciche poruszanie się +7
-zwinność +7
-skakanie +7
-wyzwalanie się +7
-ukrywanie się +7
-pływanie +7
-zachowanie równowagi +7

Ekwipunek:
Pas na eliksiry, mistrzowski(10 miejsc):
- 5 eliksiry leczenia lekkich ran (1k8+1)
- 2 eliksir płonących pięści (+1k6 od ognia przez 3 minuty)
Plecak:
- hubka i krzesiwo
- pochodnia
- butelka wina
- suche racje na tydzień
- zwijane posłanie
- mydło
- metalowy kubek
- namiot

Wygląd postaci:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ikko w wieku 12 lat został wysłany do klasztoru prowadzonego przez swoją babcie. Jak się następnie okazało był to klasztor żeński w, którym Ikko był zmuszany do ciężkiej pracy, egzorcyzmów i wytrzymywania z bardzo brutalnymi dziewczynami (ale miał fajnie ). Od małego babcia szkoliła go na egzorcystę, ale nie specjalnie mu to wychodziło. Jednak legenda głosi, że jego rodzina posiada tajemniczą moc, przekazywana co 4 pokolenia. Kolejnym pokoleniem jest Ikko...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szycha dnia Śro 11:48, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Kapet
Gracz



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z głębi...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Śro 21:49, 20 Sty 2010 Powrót do góry

Vedir/pół elf/Łotrzyk 6/Praworządny dobry/Ehlonna/średni/34 lata/178 cm/69kg/zielone oczy/bródka alla Jack Sparrow/długie czarne włosy.
PD:15000

Atrybuty:
Siła: 14 [+2]
Zręczność: 16 [+3]
Budowa: 12 [+1]
Intelekt: 12 [+1]
Roztropność: 13 [+2]
Charyzma: 10 [+0]

Wytrwałość/Refleks/Wola - +3/+8/+4,
Ruch- 9m
Inicjatywa- +3
KP- 17
PW- 32/32
BA- +4
Atak wręcz- +6
Atak dystansowy- +7

Broń:
Krótki Łuk [średni, 1k6, kryt x3, 18m, 1kg, kłująca]
Rapier [średni, 1k6, kryt 18-20, x2, 1,5kg, kłująca]
Krótki miecz (1k6, kryt 19-20/x2, 1,5kg, mały, kłute)

Pancerz:
Koszulka kolcza [lekka, +4/+4/-2, 10%, 25kg]

Atuty:
Ukradkowy atak +3k6
Walka dwoma rodzajami broni
Szybkie wyciągnięcie broni
Nieświadomy unik
Oburęczność

Umiejętności:
Wspinaczka 6=4+2
Ciche poruszanie 8=6+3
Ukrywanie 6=3+3
Zauważenie 6=4+2
Równowaga 6=3+3
Upadanie 6=3+3
Otwieranie zamków 8=5+3
Pływanie 7=5+2
Wyzwalanie się 7=5+2
Nasłuchiwanie 6=4+2
Leczenie 6=6+0
Kradzież kieszonkowa 8=5+3
Blefowanie 7=7+0
Stosowanie liny 7=5+2
Skakanie 7=5+2
Wyczucie pobudek 6=4+2

Ekwipunek:
- Jedzenie x3
- Lina, jedwabna (30m)
- Ubranie na zimną pogodę
- Garnek
- Plecak, bukłak i zwijane posłanie
- Namiot
- Hubka i krzesiwo
- Pochodnia x3
- Zestaw uzdrowiciela x1
- Kołczan ze strzałami x20
- Antytoksyna 2x
- Pas na eliksiry mistrzowski, eliksir leczenia lekkich ran x5 eliksir leczenia średnich ran x3 niewidzialność x2
-sakiewka:175sz

Historie postaram napisać jutro! Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin