FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Kilka itemów do Krainy Wschodu i nie tylko... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 13:50, 05 Mar 2010 Powrót do góry

Jako, że wkręciłem się ostro w Krainy Wschodu i Legendę Pięciu Kręgów Very Happy przedstawiam Wam garść magicznych przedmiotów ze świata Rokuganu [moja konwersja z podręcznika "Droga Żurawia"]. Na razie dosłownie garść ale w przyszłości wezmę na warsztat inne Klany i inne itemy Smile


Mempo Jasnych Myśli
Osoba, która nosi tę maskę na twarzy z łatwością może rozpoznać kiedy ktoś próbuje ją okłamać. Postać używająca tej maski [należy traktować ją jako hełm podczas obliczania ilości maksymalnej liczby magicznych przedmiotów] otrzymuje premię +10 do testów Wyczucia Pobudek.
* Poziom czarującego: 5; Wymagania: stworzenie cudownej rzeczy, cena rynkowa 2000sz, waga: 0,25 kg.

Obi Dworzanina
Jest to błękitne obi utkane z najprzedniejszego jedwabiu. Na jednym końcu wyhaftowano białą nicią mon Żurawia a na przeciwnym mon rodziny Doji, kiedy więc obi jest założone prawidłowo widoczne są obydwa symbole. Osoba nosząca pas zyskuje niesamowitą pewność siebie we wszystkim co tyczy się etykiety i dyplomacji. Otrzymuje ona premię +10 do testów Dyplomacji oraz premię z morale do testów Charyzmy.
* Poziom czarującego: 5; Wymagania: stworzenie cudownej rzeczy, splendor orła, cena rynkowa: 6000sz.

Ostrze Wiatru
Jest to broń wykonana z dziwnie błyszczącego metalu, twardego jak stal. Rękojeść zaś owinięto skórą jakiegoś nieznanego zwierzęcia. Jego klingę pokrywają niezrozumiałe znaki i symbole. Miecz zdaje się dostosowywać do charakteru postaci i w różnych rękach przyjmuje różne kształty. Dla postaci Złej jest to wakizashi, dla Neutralnej katana a dla Dobrej nagamaki. Tylko osoby o charakterze Praworządnym mogą używać tego oręża, a dlaczego?, o tym za chwilę.
W rękach osoby Praworządnej Ostrze Wiatru zachowuje się jak broń +2. Każda nie-praworządna postać nie widzi tego oręża co daje jego użytkownikowi przewagę. Nie-praworzadni przeciwnicy posiadacza Ostrza Wiatru tracą premię ze Zr podczas walki z nim i chroni je tylko ich własny pancerz.
Mówi się, że Ostrze Wiatru ma własną osobowość [ego]jednak nie zostało to udowodnione gdyż nigdy nie było świadków tego aby miecz przemówił.
Cena: jest tylko jedno ostrze wiatru w Rokuganie i nikt nie wie jak i gdzie powstało.

Kupieckie Monety
Kiedyś rodzinę Yasuki obdarowano szkarłatną sakwą zawierająca 24 złote monety. Wielkością nie różnią sie od zwykłych koku. Na jednej stronie mają symbol koku a na drugiej widnieją symbole zwierząt, które oznaczają jedną z dwunastu godzin dnia rokugańskiego (Zając, Smok, Wąż, Koń, Koza, Małpa, Kogut, Pies, Dzik, Szczur, Wół, Tygrys]. Jak się można domyślić było 12 par tych monet. Przez wieki wojen klanowych i innych zawirowań spokoju zawartość sakwy rozeszła się po całym Rokuganie. Wiadomo, że rodzina Doji ma w swoim posiadaniu 12 owych monet. O reszcie słuch zaginął.
Cóż czynią one, że są takie wyjątkowe? Otóż gdy posiadacz takiej monety [lub monet] dokonuje transakcji handlowej podczas godziny, która moneta symbolizuje otrzymuje on +10 to testów Dyplomacji przy próbach targowania się. Jeśli posiada dwie monety tego samego rodzaju i w danej godzinie przeprowadza transakcję handlową wspomniany modyfikator rośnie do +15. Trzeba zaznaczyć, że moc monet utrzymuje się stale lecz premia jaką zapewniają może być użyta tylko raz w danej godzinie.
Posiadacz kompletu 12 monet może dodatkowo raz na dobę użyć nadnaturalnej zdolności Szczęście. Pozwala mu to na przerzucenie jednego dowolnego rzutu k20. Musi jednak zaakceptować drugi rzut.
Trzeba zaznaczyć, że jeśli spotka się dwóch handlarzy posiadajacych te same monety, w godzinie przedstawionej na nich [np. Dwóch posiadaczy koku Smoka w godzinie Smoka] nie ma szans aby dogadali się co do ceny – ich transakcja nigdy nie dojdzie do skutku jeśli którykolwiek z nich zechce użyć mocy Monety Kupickiej.
Cena: podobnie jak Ostrze Wiatru sposób w jaki zostały wykonane te monety zaginął przed wiekami.

Kadzidło Skupienia
Używane przez Szamanów oraz Wu-Jen [czyli klasy, które przygotowują zaklęcia]. Przeważnie kadzidło wygląda jak krótki i cienki bambusowy pręt nasączony wonnościami. Gdy postać go zapali i odbędzie piętnastominutową medytację może odzyskać komórkę z czarem, który już rzuciła tego dnia. Może być to czar z poziomu 0-3. Po wypaleniu się [15 minut] kadzidło staje się bezużyteczne. Czar pozostaje w pamięci postaci przez 24 godziny od przypomnienia go sobie lub do momentu użycia.
* Poziom czarującego 5, Wymagania: stworzenie cudownej rzeczy, Cena rynkowa: 4000sz.

Pióro Żurawia
Z wyglądu przypomina pióro wyrwane żurawiowi z ogona. Jednak gdy właściciel tego przedmiotu zechce go użyć wówczas na okres 1 godziny jego waga, oraz waga niesionych przez niego przedmiotów obniżona jest do 1/10. Należy zaznaczyć, że moc obejmuje tylko posiadacza pióra i wszelkie nieożywione rzeczy niesione przez niego, czyli jeśli ktoś chce przenieść towarzysza jego ciężar nie zmieni się, jednak ktoś może nieść postać, która użyła pióra. Po upływie działania czaru pióro rozsypuje się w pył.
Pióro cenione jest przez złodziei lecz także przez poszukiwaczy przygód.
* Poziom czarującego 3; Wymagania: stworzenie cudownej rzeczy, pomniejszenie, Cena rynkowa: 1800sz

Biały snop zboża
Jest to nic innego jak mały snopek dorodnego zboża. Zaklęta jest w nim moc lecznicza – czary leczenia ran [lekkich, średnich, poważnych i krytycznych], która uaktywnia się po zjedzeniu go. Jedyne co odróżnia je od eliksirów jest fakt, że zawsze leczą maksymalną możliwą liczbę ran [bez rzucania kostkami]. Dla przykładu Biały snop zboża leczenia lekkich ran potrafi przywrócić 13 PW [1k8+5] zaś biały snop leczenia poważnych ran aż 39 PW [3k8+15].
* Poziom czarującego minimalny aby rzucić zaklinany czar, lecz nie mniejszy niż 3; Wymagania: stworzenie cudownej rzeczy, odpowiedni czar leczenia, atut maksymalizacja czaru, cena rynkowa: snop leczenia lekkich ran 100sz, snop leczenia średnich ran 600sz, snop leczenia poważnych ran 1500sz, snop leczenia krytycznych ran 2800sz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Sob 10:14, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 10:48, 06 Mar 2010 Powrót do góry

Maska Bayushiego
Jest to legendarny przedmiot znajdujący się w Klanie Skorpiona od wieków. Jego pierwszym właścicielem był Bayushi-kami, który gdy odszedł zostawił ja swojemu synowi z notatką “Straciłem ją na zawsze”. Kolejni daimyo przekazywali ja sobie z pokolenia na pokolenie.
Moc owej maski jest owiana tajemnicą, jednak w Klanie Skorpiona mówi sie, że noszący ja potrafi przekonać każdego do wszystkiego.
Nosząca ją postać uodporniona jest na wszelkie “wykrywacze kłamstw” zwykłe czy magiczne. Wszystko co mówi ma lekki posmak prawdy a słuchacze chcą mu wierzyć.
W mechanice gry oznacza to, że na słuchaczy ciągle działa czar sugestia (ST rzutu obronnego to 30) jednak tylko w przypadku gdy noszący chce oszukać ofiarę. Do tego posiadacz Maski Bayushiego odporny jest na czary sfera prawdy, krąg prawdy i podobne.
Cena: jest tylko jedna Maska Bayushiego w Rokuganie i jest strzeżona przez daimyo Bayushi Shoju z klanu Skorpiona.

Opończa Shosuro
Jest to najczarniejszy fragment bezgwiezdnej nocy. Opończa sprawia, że jej posiadacz wygląda jak osoba, którą spodziewa się zobaczyć patrzący na niego. Jeśli na przykład spowity opończą człowiek wejdzie do pokoju, w którym Lew czeka na swoja żonę, będzie wyglądał właśnie jak ona. Gdyby osoba spowita w opończę zabiłaby kogoś w zatłoczonym pokoju i wyskoczyła przez okno każdy obecny w pomieszczeniu opowiedziałby namiestnikowi inną historię (“Widziałem Isawę Uijinę!”, “A ja widziałem Shinjo Yasamurę!”, “Nie, mówię ci to Tojashi Rinjin!”). Opończa może wywołać nie małe zamieszanie gdy nosząca go postać rozmawia z dwoma osobami na raz (“Czemu nazywasz go Toshiro Kamasaki? Przecież to Shiba Ganasu?!”). Przedmiot naśladuje tylko wygląd osoby, głos i zachowanie użytkownika pozostają bez zmian i MP może zażądać testu Występów Aktorstwo lub Blefowania aby być bardziej wiarygodnym.
Cena: istnieje tylko jedna Opończa Shosuro, obecnie w posiadaniu klanu Skorpiona.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Sob 10:49, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin