Danaet
|
Wysłany:
Pią 9:46, 09 Lis 2007 Temat postu: Darl Kastion / Półelf / Łotrzyk3, Paladyn 4 / 7 lvl |
|
Darl Kastion/półelf/Łotrzyk 3/Paladyn 4
PD: 21000
163cm/86kg/Niebieskie/Szare/30 lat
średni humanoid
Praworządny Dobry/Torm (lub inny PD)
Siła- 12
Zręczność- 15
Budowa- 14
Intelekt- 14
Roztropność- 12
Charyzma- 12
Wytrwałość/Refleks/Wola - +7/+4/+2
Inicjatywa/Szybkość- +1/4.5m(w pancerzu)
PW- 57
Kp – 22
Baz. premia do ataku: +6/+1
broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Miecz długi +2/+10,+5/brak/k8+3/18-20x2/1kg
Pancerz: Pełna zbroja płytowa +1/ +9/kara-6/maks. zr+1/waga 25kg
Duża metalowa tarcz KP +2
Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Sugestywność(+2 Blefowanie i Zastraszanie), Wielka wytrwałość, Zogniskowanie broni (Miecz długi), Ukradkowy atak +2k6, Uchylanie, Nieświadomy unik(premia ze Zr do KP), Wykrycie zła, Łaska objawiona, Nakładanie rąk, Objawione zdrowie, Aura odwagi, Ugodzenie zła, Usunięcie choroby, Odegnanie nieumarłego.
Widzenie w słabym świetle, +2 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom zaklinania,
Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Blefowanie +9,
Ciche poruszanie +8(+2)
Dyplomacja +5
Jeździectwo(koń)+6
Kradzież kieszonkowa +8(+2)
Nasłuchiwanie +8
Otwieranie zamków +8
Przeszukiwanie +8
Ukrywanie +8(+)
Unieszkodliwianie mechanizmów +8
Wiedza(religia) +6
Wspinaczka +7(+1)
Zastraszanie +9
Zauważanie +8
Ekwipunek: Według własnej potrzeby
Czary Paladyna: Ochrona przed złem
Darl urodził się na ulicy. Była ona jego matką i żywicielką. Nakarmiła go tyle samo razy, co sprzedała. Traktowano go jak śmiecia, towar, sojusznika. Nazywany był prawie każdym mianem. Ukradł tyle samo sakiewek, co wbił sztyletów w plecy. Nie obchodzili go inni. Dla niego najważniejsze było przetrwanie. Wreszcie na jego nieszczęście do miasta przybył zakon Paladynów z zachodu. Wiele się o nich mówiło. Zwali się Zakonnikami Krętej Ścieżki. Gildia, która wówczas przygarnęła Darla zapewniała mu całkiem spory procent od zarobków. Czuł się tam dobrze. Najazd zakonników na siedzibę gildii był równie zaskakujący, co silny. Wraz z gildią w proch obróciło się życie półelfa. Został zabrany przez paladynów do ich siedziby. Tam dano mu wybór, albo miejskie lochy albo trzyletnia posługa w zakonie. Wybrał drugą możliwość sądząc, że ucieczka będzie prostsza niż zza murów wieży więziennej. Mylił się. Mistrz zakonu Eldav Graalfind założył nań magiczne kajdany, które nie pozwalały mu oddalać się od niego na kilometr.
Bunt młodego złodziejaszka nie trwał długo. Ku swemu zdziwieniu szybko porzucił swe dawne idee i zaangażował się w życie zakonu. Po dwóch latach szczerze wygłosił swą chęć dołączenia do Paladynów. Eldav sam szkolił go i po kolejnych dwóch latach Darl został wyświęcony.
Opis: Jest to postać, którą z pewnością ciężko grać. Onegdaj Darl był łotrem pierwszej wody jednak zmienił się. Czy dawne nawyki przeszkodzą mu w wypełnieniu posługi bożej? Został wybrany przez Torma, jednak czy Prawdziwy podjął słuszną decyzję zsyłając swą łaskę na tak podłą onegdaj osobę? Ze strony mechanicznej postać ta zachowuje się tak jakby straciła część umiejętności łotrzyka. Kodeks nie pozwala mu atakować wrogów z tyłu czy pozbawionych jakiejkolwiek obrony (brak premii ze Zr do KP). Także zbroja uniemożliwia mu w pełni używać swoich umiejętności. Kiedyś zwinny i znikający w cieniu przestępca a teraz dumny i nie unikający spojrzeń rycerz boży. |
|