Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany:
Pon 6:01, 01 Lut 2010 Temat postu: akceptacja |
|
yo.
w ostatnim punkcie rozjechały się tagi. |
|
|
Gavron
|
Wysłany:
Nie 22:35, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Checked. |
|
|
Domin
|
Wysłany:
Nie 19:54, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Przeczytałem już wcześniej |
|
|
Fistandantilus
|
Wysłany:
Nie 19:35, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Zaliczone |
|
|
Danaet
|
Wysłany:
Nie 19:25, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Może i formalności ale zapominamy o jego treści. Sam przyznaję, że się zagalopowałem w kilku miejscach ale już to naprawiłem. Dodałem jeszcze, że regulamin dotyczy również forumowego Shoutboxa. |
|
|
Samael
|
Wysłany:
Nie 19:11, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Formalności |
|
|
Mali.
|
Wysłany:
Nie 19:03, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Ta, czeczytałem. |
|
|
Szycha
|
Wysłany:
Nie 18:56, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
Ja, Mateusz Szychowiak, zapoznałem się z regulaminem zamieszczonym powyżej i obiecuję go przestrzegać |
|
|
Danaet
|
Wysłany:
Nie 18:50, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
UWAGA!!!
Proszę aby każdy aktywny użytkownik tego forum wpisał poniżej, że zapoznał się z regulaminem www.sesjednd3e.fora.pl i akceptuje go.
Z góry dziękuję. |
|
|
Danaet
|
Wysłany:
Wto 15:09, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
Wprowadziłem zmianę w punkcie 2. Dodana klauzla obowiązuje od dziś [6 październik 2009] a dodałem zdania Dotyczy to również forumowego Shoutboxa a także działu zwanego "O'Hyde Park". Na forum wprowadzana jest cenzura, ale na Shoutboxie jej nie ma. Tak więc każde łamanie Netykiety w szczególności notoryczne będzie karane.
|
|
|
Danaet
|
Wysłany:
Sob 11:06, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
Dnia 18.07.2009r - nastąpiła aktualizacja Punktu 4 podpunktu a) regulaminu forum.
Dodano zdanie: "Jeśli ktoś chce zareklamować swoją stronę/forum/blog może to uczynić na zasadzie wymiany linków. " |
|
|
Danaet
|
Wysłany:
Czw 12:42, 08 Lis 2007 Temat postu: ------------------> REGULAMIN FORUM <----------------- |
|
Poniżej znajduje się REGULAMIN forum MELINA GREMLINA znajdującego się pod adresem www.sesjednd3e.fora.pl - regulamin dotyczy zarówno treści FORUM jak i treści forumowego SHOUTBOXA
1. Uczestnicy publikują swoje komentarze wyłącznie na własną odpowiedzialność. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treść umieszczoną na łamach Forum przez użytkowników.
2. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników powinny być zgodne z zasadami Netykiety. Jej rażące lub notoryczne nieprzestrzeganie będzie traktowane, jako łamanie zasad Regulaminu.
Dotyczy to również forumowego Shoutboxa a także działu zwanego "O'Hyde Park". Na forum wprowadzana jest cenzura, ale na Shoutboxie jej nie ma. Tak więc każde łamanie Netykiety w szczególności notoryczne będzie karane.
3. Niedopuszczalne jest umieszczanie treści, które:
a) zawierają wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999r.);
b) propagują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.);
c) propagują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997r.);
d) obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego);
e) obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194 - 196 Kodeksu karnego);
f) zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);
g) przyczyniają się do łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.)
h) zawierają bądź propagują pedofilię (zdjęcia, teksty).
i) zawierają treści bądź zdjęcia o tematyce pornograficznej.
4. Administrator zastrzegają sobie prawo do wykasowania wiadomości :
a) zawierających reklamy i linki do innych stron internetowych, zwłaszcza konkurencyjnych
b) ogłoszenia i posty typu: "Przyjmę..." . Osoby prowadzące zbiórkę pieniędzy na leczenie lub rehabilitację za pośrednictwem właściwej fundacji proszone są o kontakt z adminem w celu umieszczenia stosownego apelu we właściwym miejscu.
c) zawierających obraźliwe uwagi skierowane do innych użytkowników
d) merytorycznie bez związku z komentowaną treścią
e) dublujących się.
5. Decyzje odnośnie wykasowania wiadomości podjęte przez administratora są ostateczne.
6. Administrator zobowiązuje się do nieudostępniania danych osobowych użytkowników. Zastrzega sobie jednak prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez niego podczas rejestracji na żądanie uprawnionego organu jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte postępowanie karne lub cywilne mające jakikolwiek związek z aktywnością Użytkownika na forum.
7.Wszystkie teksty i posty użytkowników powinny być publikowane we właściwej kategorii tematycznej forum lub portalu. W przeciwnym wypadku mogą zostać przeniesione we właściwe miejsce przez administratora lub moderatorów, ewentualnie usunięte. Użytkownik, który nie znajdzie odpowiedniej dla siebie kategorii powinien zgłosić to administratorowi.
8.Administrator ma prawo zmienić lub usunąć posty, które nie zgadzają się z regulaminem. |
|
|