FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Melina Gremlina Strona Główna
»
Galeria bohaterów
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Danaet
Wysłany: Pon 10:30, 12 Paź 2009 Temat postu: Jorun z Plemienia Trzech Kłów
Wymyśliłem go kiedyś, kiedyś jako BN'a do jednej z moich nigdy-nie-poprowadzonych przygód
O rasie Uldratha poczytacie
tutaj
[tekst zaczerpnięty z adnd.fora.pl, tłumaczenie Greebo, źródło
Mercenaries
]
Jorun z klanu Trzech Kłów/Uldrath/Trp 4/Brb 2/Drd 3 [SW 9]
290cm/190kg/oczy: szare/włosy: brązowe/50 lat
duży humanoid
Neutralny/Wiara: Obad-hai (lub inny bóg natury)
Siła- 20
Zręczność- 5
Budowa- 17
Intelekt- 12
Roztropność- 14
Charyzma- 10
Wytrwałość/Refleks/Wola - 13/-1/6
Inicjatywa/Szybkość- -3/12m(w pancerzu)
PW- 92(110 w szale)
Kp 11
Baz. premia do ataku: +8/+3
Broń:
Długa włócznia wyczerpania+2
, atak +20/+15 (+22/+17 w szale), obrażenia 1k8+7+1k6[tylko stłuczenia] (1k8+10+1k6 w szale), kłóte, krytyk x3.
Pancerz:[b/]
Skórznia +1(nierozpoznawalna)
, +3 KP
[b]Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe):
Ulubiony wróg +1(ogry), Tropienie, Potężny atak, Rozszczepienie, Szał 1x/dz(13 rund), Przedłużony szał(+5rund), szybkie poruszanie 12m, nieświadomy unik (premia ze Zr do KP), Zmysł natury, Zwierzęcy towarzysz, Leśny krok, Krok bez śladów, Ważenie naparów, rasowe zdolności uldrathów.
Umiejętności:
Czarostwo +3
Koncentracja +6
Leczenie +9
Nasłuchiwanie +7
Pływanie +7
Post. ze zwierzętami +8
Rzemiosło(Garncarstwo) +4
Tajniki dziczy +13
Wiedza(natura) +6
Wspinaczka +7
Wyczucie kierunku +6
Zastraszanie +8
Zauważanie +7
Zwierzęca empatia +7
Profesja(zielarz) +4
Języki:
ulthracki, wspólny, druidzki.
Ważniejszy ekwipunek:
Skórznia +1(nierozpoznawalna)
,
długa włócznia wyczerpania +2
, Kilka glinianych fiolek na napary, Torba z naparami: 2x napar wezwania naturalnego sojusznika (borsuk na 2 rundy), 2x napar upiornego zimna, 4x napar leczenia lekkich ran (1k8+2), 2x napar widzenia potęgi,
Szata niepodatności na toksyny
(jak zaklęcie
filtr
).
Czary:
4/3/2
0-poz: oczyszczenie jedzenia i wody, stworzenie wody, światło, wykrycie trucizny.
1-poz: kamuflaż(+10 ukrywanie), widzenie potęgi (określa KW istoty), oplątanie
2-poz: potęga dębu(+4 S, -2 Zr z usprawnienia), wezwanie roju.
Opis:
Jorun to wysoki uldrath mierzący prawie 3 metry. Ma brązowe futro i żółte kły. Niegdyś był dumnym tropicielem z północy jednak zmieniło się to podczas ataku ogrów na jego ziemie. Wojenna ekspedycja ogrzych zbrojnych złupiła i zniszczyła lasy gdzie mieszkał Jorun. Tego dnia wiele ogrzych mieczy miało stracić życie. Gdy uldrath ujrzał ogrom zniszczeń wpadł w szał, porzucając wszelkie wartości wyznawane dotąd. Zanim ogrom udało się ubić Joruba zabił on trzynastu z nich. Młody uldrath cudem przeżył. Błąkał się po lasach, leczył rany. Po miesiącu życia w dziczy spotkał tajemniczego wędrowca, który przedstawił się jako Obad-hai. Twierdził, że jest druidem, opiekunem lasów i natury. Jorun pragnął bronić swych rodzimych stron – utrzymywać równowagę. Pobrał nauki u tajemniczego wędrowca. Gdy się rozstawali Jorun otrzymał podarunek od Obad-hai’a – laskę wykonaną ze cieniodrzewu. Miała okazać się bardzo przydatna w odbudowie tego, co zniszczyły ogry. Uldrath pożegnał się z nauczycielem nie będąc świadom tego, iż uczyło go bóstwo natury. Powrócił w rodzime strony. Był teraz innym Jorun’em. Spokojny i stanowczy. Poprzysiągł sobie, że nie będzie bez powodu wpadał w szał. Stracił też wielką część nienawiści do ogrów, z którymi tak zaciekle uczono go walczyć za młodu. Zrozumiał, iż należą oni do Wielkiego Cyklu Życia. Gdy dotarł na miejsce niedawnej walki z nimi wiedział, co ma zrobić. Użył podarku Obad-hai’a wbijając laskę w ziemię. Przyroda odżyła. Ścięte i wyrwane drzewa odrosły w jednej chwili, zabite zwierzęta powróciły do życia. Lasy północy znów były takie jak przed przybyciem ogrów. Druid Jorun wyznaczył sobie dwa cele. Pierwszy, obrona północnych lasów otaczających Veliar. I drugi, trudniejszy – odwieść uldrathów i orgów od walk, jakie ze sobą toczą.
Osobowość:
Jorun to bardzo spokojny uldrath – nawet jak na standardy swej rasy. Nie interesuje go nic poza naturą i spokojem. Każdy, kto bez wyraźnego powodu niszczy życie jest w jego oczach niegodny do stąpania po ziemi. Przeważnie Jorun łamie mu nogi i wyrzuca z lasu – dosłownie.
Walka:
Do czasu, gdy sam nie zostanie zaatakowany nie podniesie na nikogo ręki. Gdy ktoś niszczy las lub zabija zwierzęta bez powodu Jorun najpierw stanowczo poprosi o zaprzestanie tych praktyk. Nie powtórzy po raz drugi – uderzy. Wytropi niszczyciela, lub niszczycieli i przy pomocy czaru kamuflaż zaczai się na nich. Zawsze ma przy sobie napar widzenia potęgi, więc rozpozna jak silny może być przeciwnik. Uderzy z zaskoczenia swoją włócznią. Jeśli szkodnik jest wyjątkowo perfidny wpadnie w szał.
Taktyki tej nie stosuje do nieumarłych i wynaturzeń. Użyje tylko naparu widzenia potęgi. Jeśli wróg okaże się niezbyt silny wpadnie w szał i go zniszczy.
Forum Melina Gremlina Strona Główna
»
Galeria bohaterów
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
WAŻNE WAŻNE !!!
----------------
OGŁOSZENIA ADMINISTRACJI
REGULAMIN FORUM
O stronce
CO W KOTLE PŁYWA?
----------------
POKÓJ ZGŁOSZEŃ
Dzwon Zagłady - MG: Danaet
Colosseum
Biuro Pracy
Opowieści Wygrzebańca
Katalog Rządowy
Knajpa "U Joego"
Miasteczko Peaceville - MG: Samael
Nie do końca Martwi
Wbrew Oprawcy - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Linki
INSTRUKCJA
To co najważniejsze...
Wyspa Thornlor
Hala Dziewięciu Zwojów
Ziemie Eteru
Forteca Berkill
Opadający Chodnik
Organizacje
Moce
Zasady
Mity
Księga czarów
Krainy Snów
W co chcecie grać ?
Mapa kontynentu i historia
Opis Świata
Panteon
Rasy
Klasy
Potwory
Część I - Szachownica
Requiem na twoją cześć [18+]
Jedyna sesja dla Danaeta :)
Cień Śmierci
Pośrodku niczego
SYSTEM D20
----------------
Dyskusje ogólne
Galeria bohaterów
Home rules
Klątwa Samaela - MG: Samael
Klasy Podstawowe
Klasy Prestiżowe
Leże Wilkołaków
Krypta
Przygody
Rasy
Potwory
Lokacje
Szkoła grania
Świątynia
Wieża magów
Labirynt Myśli
Serce Ciemności - MG: Kwiatek
Po złoto i chwałę! - MG: Danaet
Podziemna Gorączka - MG: Danaet
Grzbiet Świata - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Wrota Baldura - MG: Danaet
Skowyt Duszy - MG: Danaet - POSZUKIWANY 1 GRACZ!!!
Mroczne zaułki Coltlandu - Gracz: Kwiatek, MG: Danaet
Wylęgarnia talentów
Sesje DnD
Przedmioty Magiczne
Czarna Toń
Kontrakt
ŚWIAT MROKU
----------------
Sesja "Więzy Krwi" MG:Danaet
Dyskusje
Sesje
Sesja Mag:Wstąpienie pt. "Północ" MG:Danaet
Sesja "Szmaragdowe Miasto" MG: Danaet
INNE SESJE
----------------
Zombie Land
ŚWIATY
----------------
Opis świata
Klasy
Rasy
Potwory
Bogowie
Opis
Organizacje Tual'u
Tu'al - Zniewolony Świat
Świat Immaril
Mualt
Kryształy Czasu
NASZE SPRAWY
----------------
Bohaterowie Niezależni
Nasze hobby
O'Hyde Park
Proza
GALERIA FANTASY
Kącik Kulturalny
Klub Greyraven
KRONIKI FORUMOWE
----------------
Ja, Bełkotnik - MG: Danaet
Rzeźnik ze Skullport'u - MG: Danaet
Tajemnica "Genesis"
Dom na wzgórzu - MG:Danaet
W służbie świątyni - MG: Danaet, Gracz:Kwiatek
Tajne Akta
Miłość i Honor - MG: Samael
Droga Martwych - D&D 3.5 - MG: Kwiatek
Zapomniany - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Śmierć w Raju - ZC - MG: Danaet, Gracz: Domin
Czarny Smok - Krainy Wschodu - Sensei: Danaet
Zemsta - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Wszystkie barwy Ciemności
Sesja Kwiatka
Kamienie Bruina
Tajemnica Natury Turima - MG: Samael, Gracz: Kapet
Zło i brud całego świata - MG: Danaet; Gracz: Szycha
Okruch Duszy - MG: Danaet; Gracz: Szycha
Początek
Dzieci bogów
BLOODRAIN - MG: Samael
Hala Sławy
Śmietnisko
Bezsłoneczna Cytadela - MG: Danaet
Dusza Dziczy - MG: Kwiatek
Cena Posłuszeństwa - D&D Krainy Wschodu - Sensei: Kwiatek
Krypta Trzech Królów - MG:Dan, Gracz:Kwiatek
SHOUTBOX
----------------
WSPÓŁPRACA
----------------
Zasady Współpracy
Linki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie GMT
Regulamin