FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Melina Gremlina Strona Główna
»
Galeria bohaterów
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Danaet
Wysłany: Pią 9:46, 09 Lis 2007 Temat postu: Darl Kastion / Półelf / Łotrzyk3, Paladyn 4 / 7 lvl
Darl Kastion/półelf/Łotrzyk 3/Paladyn 4
PD: 21000
163cm/86kg/Niebieskie/Szare/30 lat
średni humanoid
Praworządny Dobry/Torm (lub inny PD)
Siła- 12
Zręczność- 15
Budowa- 14
Intelekt- 14
Roztropność- 12
Charyzma- 12
Wytrwałość/Refleks/Wola - +7/+4/+2
Inicjatywa/Szybkość- +1/4.5m(w pancerzu)
PW- 57
Kp – 22
Baz. premia do ataku: +6/+1
broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Miecz długi +2
/+10,+5/brak/k8+3/18-20x2/1kg
Pancerz:
Pełna zbroja płytowa +1
/ +9/kara-6/maks. zr+1/waga 25kg
Duża metalowa tarcz KP +2
Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe): Sugestywność(+2 Blefowanie i Zastraszanie), Wielka wytrwałość, Zogniskowanie broni (Miecz długi), Ukradkowy atak +2k6, Uchylanie, Nieświadomy unik(premia ze Zr do KP), Wykrycie zła, Łaska objawiona, Nakładanie rąk, Objawione zdrowie, Aura odwagi, Ugodzenie zła, Usunięcie choroby, Odegnanie nieumarłego.
Widzenie w słabym świetle, +2 do rzutów obronnych przeciwko czarom i efektom zaklinania,
Umiejętności (kary za pancerz uwzględnione w nawiasie):
Blefowanie +9,
Ciche poruszanie +8(+2)
Dyplomacja +5
Jeździectwo(koń)+6
Kradzież kieszonkowa +8(+2)
Nasłuchiwanie +8
Otwieranie zamków +8
Przeszukiwanie +8
Ukrywanie +8(+)
Unieszkodliwianie mechanizmów +8
Wiedza(religia) +6
Wspinaczka +7(+1)
Zastraszanie +9
Zauważanie +8
Ekwipunek: Według własnej potrzeby
Czary Paladyna:
Ochrona przed złem
Darl urodził się na ulicy. Była ona jego matką i żywicielką. Nakarmiła go tyle samo razy, co sprzedała. Traktowano go jak śmiecia, towar, sojusznika. Nazywany był prawie każdym mianem. Ukradł tyle samo sakiewek, co wbił sztyletów w plecy. Nie obchodzili go inni. Dla niego najważniejsze było przetrwanie. Wreszcie na jego nieszczęście do miasta przybył zakon Paladynów z zachodu. Wiele się o nich mówiło. Zwali się Zakonnikami Krętej Ścieżki. Gildia, która wówczas przygarnęła Darla zapewniała mu całkiem spory procent od zarobków. Czuł się tam dobrze. Najazd zakonników na siedzibę gildii był równie zaskakujący, co silny. Wraz z gildią w proch obróciło się życie półelfa. Został zabrany przez paladynów do ich siedziby. Tam dano mu wybór, albo miejskie lochy albo trzyletnia posługa w zakonie. Wybrał drugą możliwość sądząc, że ucieczka będzie prostsza niż zza murów wieży więziennej. Mylił się. Mistrz zakonu Eldav Graalfind założył nań magiczne kajdany, które nie pozwalały mu oddalać się od niego na kilometr.
Bunt młodego złodziejaszka nie trwał długo. Ku swemu zdziwieniu szybko porzucił swe dawne idee i zaangażował się w życie zakonu. Po dwóch latach szczerze wygłosił swą chęć dołączenia do Paladynów. Eldav sam szkolił go i po kolejnych dwóch latach Darl został wyświęcony.
Opis: Jest to postać, którą z pewnością ciężko grać. Onegdaj Darl był łotrem pierwszej wody jednak zmienił się. Czy dawne nawyki przeszkodzą mu w wypełnieniu posługi bożej? Został wybrany przez Torma, jednak czy Prawdziwy podjął słuszną decyzję zsyłając swą łaskę na tak podłą onegdaj osobę? Ze strony mechanicznej postać ta zachowuje się tak jakby straciła część umiejętności łotrzyka. Kodeks nie pozwala mu atakować wrogów z tyłu czy pozbawionych jakiejkolwiek obrony (brak premii ze Zr do KP). Także zbroja uniemożliwia mu w pełni używać swoich umiejętności. Kiedyś zwinny i znikający w cieniu przestępca a teraz dumny i nie unikający spojrzeń rycerz boży.
Forum Melina Gremlina Strona Główna
»
Galeria bohaterów
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
WAŻNE WAŻNE !!!
----------------
OGŁOSZENIA ADMINISTRACJI
REGULAMIN FORUM
O stronce
CO W KOTLE PŁYWA?
----------------
POKÓJ ZGŁOSZEŃ
Dzwon Zagłady - MG: Danaet
Colosseum
Biuro Pracy
Opowieści Wygrzebańca
Katalog Rządowy
Knajpa "U Joego"
Miasteczko Peaceville - MG: Samael
Nie do końca Martwi
Wbrew Oprawcy - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Linki
INSTRUKCJA
To co najważniejsze...
Wyspa Thornlor
Hala Dziewięciu Zwojów
Ziemie Eteru
Forteca Berkill
Opadający Chodnik
Organizacje
Moce
Zasady
Mity
Księga czarów
Krainy Snów
W co chcecie grać ?
Mapa kontynentu i historia
Opis Świata
Panteon
Rasy
Klasy
Potwory
Część I - Szachownica
Requiem na twoją cześć [18+]
Jedyna sesja dla Danaeta :)
Cień Śmierci
Pośrodku niczego
SYSTEM D20
----------------
Dyskusje ogólne
Galeria bohaterów
Home rules
Klątwa Samaela - MG: Samael
Klasy Podstawowe
Klasy Prestiżowe
Leże Wilkołaków
Krypta
Przygody
Rasy
Potwory
Lokacje
Szkoła grania
Świątynia
Wieża magów
Labirynt Myśli
Serce Ciemności - MG: Kwiatek
Po złoto i chwałę! - MG: Danaet
Podziemna Gorączka - MG: Danaet
Grzbiet Świata - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Wrota Baldura - MG: Danaet
Skowyt Duszy - MG: Danaet - POSZUKIWANY 1 GRACZ!!!
Mroczne zaułki Coltlandu - Gracz: Kwiatek, MG: Danaet
Wylęgarnia talentów
Sesje DnD
Przedmioty Magiczne
Czarna Toń
Kontrakt
ŚWIAT MROKU
----------------
Sesja "Więzy Krwi" MG:Danaet
Dyskusje
Sesje
Sesja Mag:Wstąpienie pt. "Północ" MG:Danaet
Sesja "Szmaragdowe Miasto" MG: Danaet
INNE SESJE
----------------
Zombie Land
ŚWIATY
----------------
Opis świata
Klasy
Rasy
Potwory
Bogowie
Opis
Organizacje Tual'u
Tu'al - Zniewolony Świat
Świat Immaril
Mualt
Kryształy Czasu
NASZE SPRAWY
----------------
Bohaterowie Niezależni
Nasze hobby
O'Hyde Park
Proza
GALERIA FANTASY
Kącik Kulturalny
Klub Greyraven
KRONIKI FORUMOWE
----------------
Ja, Bełkotnik - MG: Danaet
Rzeźnik ze Skullport'u - MG: Danaet
Tajemnica "Genesis"
Dom na wzgórzu - MG:Danaet
W służbie świątyni - MG: Danaet, Gracz:Kwiatek
Tajne Akta
Miłość i Honor - MG: Samael
Droga Martwych - D&D 3.5 - MG: Kwiatek
Zapomniany - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Śmierć w Raju - ZC - MG: Danaet, Gracz: Domin
Czarny Smok - Krainy Wschodu - Sensei: Danaet
Zemsta - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Wszystkie barwy Ciemności
Sesja Kwiatka
Kamienie Bruina
Tajemnica Natury Turima - MG: Samael, Gracz: Kapet
Zło i brud całego świata - MG: Danaet; Gracz: Szycha
Okruch Duszy - MG: Danaet; Gracz: Szycha
Początek
Dzieci bogów
BLOODRAIN - MG: Samael
Hala Sławy
Śmietnisko
Bezsłoneczna Cytadela - MG: Danaet
Dusza Dziczy - MG: Kwiatek
Cena Posłuszeństwa - D&D Krainy Wschodu - Sensei: Kwiatek
Krypta Trzech Królów - MG:Dan, Gracz:Kwiatek
SHOUTBOX
----------------
WSPÓŁPRACA
----------------
Zasady Współpracy
Linki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie GMT
Regulamin