FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Melina Gremlina Strona Główna
»
REGULAMIN FORUM
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Samael
Wysłany: Czw 7:18, 29 Kwi 2010 Temat postu:
POPRAWKA nr 1 z dnia 28 Kwietnia 2010 roku.
Kwestie dla Postaci
Jako, że nie wszyscy wiedzą, a może nie rozumieją po co Mistrz Gry (MG) opieczętowuje niektóre akapity swoich tekstów nazwiskami naszych postaci to już wyjaśniam. Otóż. Jeśli postać pierwszego gracza (1) o przykładowym nazwisku "X" bierze udział w sesji z postacią drugiego gracza (2) o przykładowym nazwisku "Y", to każdy z graczy (1 lub 2) czyta kwestię przeznaczoną dla jego postaci, co MG zaznacza nagłówkiem w postaci NAZWISKA BOHATERA GRACZA (X lub Y).
Przykład:
Sesja:
Cytat:
Postać X
Ten tekst czyta Tylko gracz nr 1
Cytat:
Postać Y
Ten tekst czyta Tylko gracz nr 2
___________________________________________________
Przykład z forumowej sesji:
Gracz (imię postaci gracza)
Danaet (Henry Deworox)
Kwiatek (Forrest Edwards)
Domin (Robert Coward)
Samael napisał:
Robert Coward i Forrest Edwards
Dziewczyna siedziała zapłakana w objęciach jakiegoś innego młodziana. Zapewne był jej narzeczonym, albo chłopakiem co zniesmaczyło doktora. Z góry powrócił Edwards, któremu sławny profesor odmówił wywiadu po tym co zaszło. Zrezygnowani obaj siedzieli na dole. Wreszcie zszedł do nich komisarz i rzekł:
-
Dziękuje panowie za współpracę. Teren został zabezpieczony więc możecie spokojnie udać się do własnych domów. Nikt nie będzie tutaj już trzymany. Sprawcy na pewno nie ma w budynku. Trwają jeszcze przesłuchania, ale nit nic nie wie...
- zrezygnowany odwrócił się od nich, ale chyba sobie coś przypomniał bo zagadnął znów, lecz tak by słyszeli tylko oni -
Aha! Tamta kobieta która krzyczała nie żyje... Wypadła przez to wybite okno z szóstego piętra. Być może dlatego każdy w hotelu słyszał jej krzyk...
Mężczyźni ze zdziwieniem spojrzeli po sobie.
Henry Fabian Deworox
Deworox korzystał z luksusu. Dorożkarz wjechał na podaną ulicę, ale przez okno Henry dostrzegł pełno policji pod budynkiem. Wspomniał na przestrogę Rzeźnika by trzymać się z daleka od policji i postanowił wysiąść wcześniej. Zapłacił i ruszył chodnikiem. Gdy powóz zniknął za zakrętem szybko wskoczył w boczną uliczkę nieopodal hotelu. Budynek był obstawiony więc nie mógł nic zdziałać, jedyną nadzieją było czekanie, aż ktoś wyjdzie i będzie mógł mu opowiedzieć o wydarzeniach ze środka.
Doskonale widać o co chodzi:
Kwiatek i Domin czytają
PIERWSZĄ
część tekstu gdyż jest on opieczętowany
NAZWISKAMI ICH POSTACI
DRUGĄ
część tego posta czyta
DANAET
gdyż ten fragment dotyczy
TYLKO JEGO POSTACI.
Wszystko jasne.
Niestosowanie się, będzie karane
OSTRZEŻENIEM
.
Samael
Wysłany: Pon 14:36, 27 Kwi 2009 Temat postu:
Pierwsza Poprawka do Konstytucji Meliny Gremlina z dnia 27 kwietnia 2009 roku, zatwierdzona przez Wodza Naczelnego naszej wspaniałej społeczności:
Graczowi nakazuje się:
1). Pisać w sesjach składne posty, zawierające w swej treści
minimum 3 (słownie: trzy) poprawne gramatycznie i stylistycznie, w zgodzie z zasadami języka polskiego, zdania.
2). Używać w wypowiedziach swych postaci kolorystyki adekwatnej do zamierzanego działania i tak:
- Wypowiedź postaci oraz każde inne wieści przekazywane przez Bohatera do ogółu piszemy
KURSYWĄ
oraz kolorem
POMARAŃCZOWYM
- Wszystkie myśli jakie przechodzą przez waszą głowę, a uznajecie je za ISTOTNE w sprawie sesyjnego wątku, piszecie
KURSYWĄ
oraz kolorem
SZARYM
3). Zabrania się Graczowi oraz innym użytkownikom forum, którzy prowadzą swojego bohatera w danej sesji używać koloru przeznaczonego dla Narratora prowadzącego grę (Mistrza Gry). Łatwo zapamiętać, tak jak w szkole, jest to kolor
CZERWONY
Narratorowi (Mistrzowi Gry) nakazuje się:
1). Stosowanie odpowiedniej kolorystyki w swoich postach:
- Wypowiedzi Bohaterów Niezależnych oraz inne wypowiedzi zapisujemy
KURSYWĄ
oraz kolorem
CZERWONYM
2). Zabrania się stosowania kolorów przeznaczonych dla użytkowników odgrywających sesyjne postacie.
!!! UWAGA WYJĄTKI !!!
* Jeśli między Graczem odrywającym postać na sesji, a Mistrzem Gry dojdzie do porozumienia, że podczas nieobecności gracza MG prowadzi postać jako Bohatera Niezależnego, wówczas wypowiedzi danej postaci pisze się zgodnie z zasadami pisania wypowiedzi przez Gracza:
KURSYWA
oraz kolor
POMARAŃCZOWY
*Mistrz Gry może również korzystać z koloru
SZAREGO
, jeśli któreś z postaci Graczy słyszy czyjeś myśli, lub w jakikolwiek inny sposób je odbiera.
Powyższa poprawka z dniem dzisiejszym tj. poniedziałek 27 kwietnia 2009 roku, zostaje oficjalnie wprowadzona do regulaminu forum i obowiązuje bezwarunkowo na każdej sesji w Melinie Gremlina oprócz praw zapisanych w statucie Regulaminu Sesji jaki ustala Mistrz Gry. Nieprzestrzeganie będzie napominane, a nagminne nieprzestrzeganie "nagradzane" ostrzeżeniami
To tyle
Danaet
Wysłany: Czw 21:07, 04 Gru 2008 Temat postu: Prawa Gracza i Mistrza Gry
Gracz nie może:
1. Kłócić się z MG podczas sesji [wszelkie sprawy załatwiamy na gg albo na pw]
2. Kwestionować decyzji MG - rozpoczynając grę zgadza się na wszelkie zasady, które MG wprowadza nawet gdy są one sprzeczne z ogólno-przyjętymi zasadami d20 i DnD.
3. Brać udziału w dwóch sesjach na raz toczących się
w tym samym systemie
- pozwoli to utrzymać ład na forum [o wyjątkach od tej reguły decyduje Admin]. Czyli można grać np. w sesji DnD i ZC ale nie w dwóch sesjach DnD itd.
Gracz powinien.
1 Odgrywać postać zgodnie ze swoim charakterem wpisywanym na karcie postaci.
2. Bywać na sesji tak często jak ustali to grupa (MG i Gracze).
3. Jeśli gracz nie może z jakiegoś powodu być na sesji powinien powiadomić MG o tym fakcie jednak nadal obowiązuje go punkt 4
4. Jeśli gracz nie może być na sesji prawo jeden post/dzień przestrzegać powinien.
MG nie może
1. Gnoić, męczyć i dręczyć graczy z premedytacją
2. Stosować różnych zasad dla BG i BN
3. Faworyzować jakiegoś BG lub grupę BG.
MG powinien
1 Pisać posty regularnie, jeśli to niemożliwe patrz punkty 3 i 4 "Gracz powinien" w odniesieniu do MG
2. Być sprawiedliwym arbitrem i rozsądzać spory
Powyższy regulamin może się jeszcze zmieniać. Na razie rozpisałem takie podstawowe punkty. Jak macie coś jeszcze do dodania piszcie śmiało.
Forum Melina Gremlina Strona Główna
»
REGULAMIN FORUM
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
WAŻNE WAŻNE !!!
----------------
OGŁOSZENIA ADMINISTRACJI
REGULAMIN FORUM
O stronce
CO W KOTLE PŁYWA?
----------------
POKÓJ ZGŁOSZEŃ
Dzwon Zagłady - MG: Danaet
Colosseum
Biuro Pracy
Opowieści Wygrzebańca
Katalog Rządowy
Knajpa "U Joego"
Miasteczko Peaceville - MG: Samael
Nie do końca Martwi
Wbrew Oprawcy - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Linki
INSTRUKCJA
To co najważniejsze...
Wyspa Thornlor
Hala Dziewięciu Zwojów
Ziemie Eteru
Forteca Berkill
Opadający Chodnik
Organizacje
Moce
Zasady
Mity
Księga czarów
Krainy Snów
W co chcecie grać ?
Mapa kontynentu i historia
Opis Świata
Panteon
Rasy
Klasy
Potwory
Część I - Szachownica
Requiem na twoją cześć [18+]
Jedyna sesja dla Danaeta :)
Cień Śmierci
Pośrodku niczego
SYSTEM D20
----------------
Dyskusje ogólne
Galeria bohaterów
Home rules
Klątwa Samaela - MG: Samael
Klasy Podstawowe
Klasy Prestiżowe
Leże Wilkołaków
Krypta
Przygody
Rasy
Potwory
Lokacje
Szkoła grania
Świątynia
Wieża magów
Labirynt Myśli
Serce Ciemności - MG: Kwiatek
Po złoto i chwałę! - MG: Danaet
Podziemna Gorączka - MG: Danaet
Grzbiet Świata - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Wrota Baldura - MG: Danaet
Skowyt Duszy - MG: Danaet - POSZUKIWANY 1 GRACZ!!!
Mroczne zaułki Coltlandu - Gracz: Kwiatek, MG: Danaet
Wylęgarnia talentów
Sesje DnD
Przedmioty Magiczne
Czarna Toń
Kontrakt
ŚWIAT MROKU
----------------
Sesja "Więzy Krwi" MG:Danaet
Dyskusje
Sesje
Sesja Mag:Wstąpienie pt. "Północ" MG:Danaet
Sesja "Szmaragdowe Miasto" MG: Danaet
INNE SESJE
----------------
Zombie Land
ŚWIATY
----------------
Opis świata
Klasy
Rasy
Potwory
Bogowie
Opis
Organizacje Tual'u
Tu'al - Zniewolony Świat
Świat Immaril
Mualt
Kryształy Czasu
NASZE SPRAWY
----------------
Bohaterowie Niezależni
Nasze hobby
O'Hyde Park
Proza
GALERIA FANTASY
Kącik Kulturalny
Klub Greyraven
KRONIKI FORUMOWE
----------------
Ja, Bełkotnik - MG: Danaet
Rzeźnik ze Skullport'u - MG: Danaet
Tajemnica "Genesis"
Dom na wzgórzu - MG:Danaet
W służbie świątyni - MG: Danaet, Gracz:Kwiatek
Tajne Akta
Miłość i Honor - MG: Samael
Droga Martwych - D&D 3.5 - MG: Kwiatek
Zapomniany - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Śmierć w Raju - ZC - MG: Danaet, Gracz: Domin
Czarny Smok - Krainy Wschodu - Sensei: Danaet
Zemsta - D&D 3.0 - MG: Kwiatek
Wszystkie barwy Ciemności
Sesja Kwiatka
Kamienie Bruina
Tajemnica Natury Turima - MG: Samael, Gracz: Kapet
Zło i brud całego świata - MG: Danaet; Gracz: Szycha
Okruch Duszy - MG: Danaet; Gracz: Szycha
Początek
Dzieci bogów
BLOODRAIN - MG: Samael
Hala Sławy
Śmietnisko
Bezsłoneczna Cytadela - MG: Danaet
Dusza Dziczy - MG: Kwiatek
Cena Posłuszeństwa - D&D Krainy Wschodu - Sensei: Kwiatek
Krypta Trzech Królów - MG:Dan, Gracz:Kwiatek
SHOUTBOX
----------------
WSPÓŁPRACA
----------------
Zasady Współpracy
Linki
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie GMT
Regulamin