FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 KARTY POSTACI Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 13:01, 03 Gru 2010 Powrót do góry

Czyli wasi herosi obleczeni w mundurki z liczb nałozonych na kostki wytrzymałości ze szczyptą historii postaci i ekwipunku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwiatek
Troublemaker



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 1186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 14:34, 03 Gru 2010 Powrót do góry

Randal Buckman/Człowiek (Doliny)/Paladyn 1/Praworządny dobry/Tempus
Średni/20 Lat/172cm/73kg/Niebieskie oczy/Jasna skóra/Długie czarne włosy, brak zarostu

XP:
180/1000

Cechy:
S: 15 (+2)
Zr: 10 (+0)
Bd: 13 (+1)
Int: 12 (+1)
Md: 14 (+2)
Cha: 16 (+3)

Wytrwałość/Refleks/Wola - +7/+4/+6
Inicjatywa/Szybkość - +2/6m

Pw - 11/11
Kp - 18

Broń:
- Miecz długi [+3/K8+2/19-20x2/2kg/cięte]
- Młot bojowy [+3/K8+2/x3/4/miażdżone]

Pancerz:
- Zbroja płytkowa [ciężki/+6/+0/-7/40%/6m/22.5kg]
- Tarcza, duża, stalowa [+2/-2/15%/7.5kg]

Atuty:
- Skrwawiony
- Szczęście bohaterów
- Wykrycie zła
- Łaska objawiona
- Nakładanie rak
- Objawione zdrowie

Umiejętności: (4/2)
- Dyplomacja +5
- Jeździectwo +4
- Koncentracja +3
- Leczenie +4
- Wiedza (religia) +3
- Zauważanie + 4

Ekwipunek:
- Plecak + bukłak
- Hubka i krzesiwo
- Pochodnia x4
- Worek
- Koń, lekki + siodło, jeździeckie
- Jedzenie x4
- Ubranie dworzanina
- Ubranie podróżnego
- Zwijane posłanie
- Sakiewka, do pasa: 73 sz, 7 ss, 6 sm

Image

Zrodzony z Klaverna, wojownika z Essembry i ubogiej szwaczki Taskny. Wiedli oni spokojny żywot do czasu inwazji jakichś maruderów z Podmroku. Drowy przybyły wówczas w niewielkiej liczbie, lecz zanim prybły posiłki z Opactwa Miecza mieszkańcy musieli się bronić sami. Ojciec Randala poniósł śmierć broniąc swojej rodziny lecz zabrał ze sobą drowią kapłankę, która wtargnęła do ich domostwa. Gdy było już po wszystkim chłopiec począł mieć sny. Objawiał się mu w nich silny mąż nakazujący mu ruszyć do klasztoru na południu. Gdy wówczas dziesięcioletni Randal opowiedział ten sen matce kobieta zasmuciła sie, jednak udała po radę do miejscowego kapłana. Ocena kleryka była taka jak się spodziewała matka - jej syna wybrał Tempus.
Opactwo Miecza chętnie przyjęło młodego adepta i po dziewięciu kolejnych latach, podczas których przepowiedziano mu wielkie czyny, lecz także doznał przykrych chwil [jak śmierć matki z rąk bandytów oraz samotna i nieudana pogoń młodego Randala za nimi] stal się Paladynem, rycerzem Tempusa.
Życie nie rozpieszczało młodego paladyna a kolejny egzamin miał dopiero przed sobą. Pewnej bezksiężycowej nocy jakiś zuchwalec skradł ze świętej sali miecz samego Eldan'a Ambrosc'a pierwotnego założyciela Opactwa! I to podczas gdy właśnie Randal przebywał w pobliżu. Dawne rany otworzyły się gdy Randal dostrzegł w owym złodzieju jednego z morderców swej matki. Choć Mistrz zakonu odwodził go od tego zamiaru Randal poprzysiągł na swe życie odzyskać miecz Eldana oraz doprowadzć mordercę i zlodieja przed sąd.
Ruszył na południe, gdzie jak wszyscy podejrzewali umknął złodziej. Po drodze natrafiał na jego ślad i wreszcie dotarł do wschodniego Cormyru gdzie poznał dwóch podróżników, którzy tak jak i on ścigali pewneg złodzieja. Z ich opisu wynikało, że to ta sama osoba i zwie się Tasc Grag. Razem postanowili kontynuować pościg.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwiatek dnia Nie 13:45, 12 Gru 2010, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Scarned
Zajepicki



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Pią 22:46, 03 Gru 2010 Powrót do góry

Aren Whisperman/Człowiek (Smocze wybrzeże)/Zaklinacz 1/Chaotyczny neutralny/Sune
Średni/19 Lat/167cm/65kg/oczy?/skóra?/włosy? - te ze znakiem zapytania uzupełnie jutro razem z resztą.

XP: 180/1000

Cechy:
S: 12 (+1)
Zr: 15 (+2)
Bd: 14 (+2)
Int: 15 (+2)
Md: 13 (+1)
Cha: 16 (+3)

Wytrwałość/Refleks/Wola - +4/+2/+3
Inicjatywa/Szybkość - +6/9m
Bazowa do ataku- +0

Pw - 6/6
Kp - 12 (+2 Zr)

Broń:
- Mistrzowska leka kusza [+2/K8/19-20x2/3kg/25m/kłute]
- Półwłócznia [+1/k6+1/x3/1.5kg/6m/kłute]

Atuty:
- Przywołanie chowańca
- Uparty
- Poprawiona Inicjatywa

Umiejętności: (4/2)
- Blefowanie +7 (+4/+3)
- Czarostwo +6 (+4/+2)
- Koncentracja +4 (+2/+2)
- Wiedza (tajemna) +4 (+2/+2)
- Zastraszanie +6 (+2/+3/+1)

Ekwipunek:
-Pas
- Pojemnik z bełtami (10)
- Eliksir leczenie lekkich ran
- Sakiewka z 32sz i 4ss.
-Plecak
- 3x Pojemnik z bełtami (10)
- sakiewka na komponenty do czarów
- bukłak
- racje podróżne x3
- Zwijane posłanie
- x5 Pergamin
- Pióro
- Atrament
- Hubka i krzesiwo
- Pochodnia x2
- Futerał na mapę lub zwój
- Zwój Płonące dłonie PC 1.

Zaklęcia
0/5
1/4 (3+1)

Znane
0 poziomu. Czytanie magii, światło, wykrycie magii, oszołomienie
1 poziomu. Deszcz kolorów, magiczny pocisk

Chowaniec

Birbik/szczur
KW- 1 PW- 3
Ini- +2
Szybkość- 4.5m/ wspinanie 4.5m
KP- 15 (+2 rozmiar, +2 Zr, +1 naturalny)
Atak- Ugryzienie +4/1k3-4
Front/Zasięg- 75cm/75cm
Specjalne cechy- węch, Czujność, Poprawione uchylanie, Wspólne czary, Więź empatyczna
Rzuty obronne - +2/+4+1
Atrybuty- 2//15/10/6/12/2
Umiejętności- Ciche poruszanie się +10, Równowaga +10, Ukrywanie się +18, Wspinaczka +12
Atuty- Finezja w broni (ugryzienie)

<center>Image</center>

"Arwell", Smocze wybrzeże, miejsce urodzenia i dorastania młodego Arena. Tam właśnie spędził swe dzieciństwo, wśród dość sporej rodziny, w której braci i sióstr miał bez liku. Rodzice byli szeroko znanymi kupcami, w owym małym miasteczku. Ojciec niegdyś pirat, osiadł handlując dorobkowo zdobytymi łupami. Matka? ahh szkoda gadać, a mimo to większość cech fizycznych odziedziczył po niej. Wygodne, proste życie skończyło się po wejściu w wiek dojrzewania. Niespodziewane wybuchy energii, niekontrolowane magiczne sztuczki zmusiły chłopaka do życia we względnej samotności. Pogłoski o tego typu anomaliach źle służyły interesom. Skończywszy lat 16, wyruszył z domu, obdarowany przez rodzinę licznymi prezentami i dobytkiem poprzysiągł sobie opanować bestię w nim siedzącą. Podróżując wciąż po bezpiecznych drogach i korzystając z nauk ojca, posiadł nareszcie umiejętność pełnego kontrolowania swych mocy. Dopiero wtedy odważył się otwarcie wkroczyć do większych ludzkich miast. W jednym z nich poznał przyjazną kapłankę, pomagającą mu dojść do siebie po jednej z cięższych chorób. Szukawszy zarobku natrafił na pomniejszy teatr, do którego pozwolono mu dołączyć.
Tam występował i pracował jednocześnie, pnąc się po sławie ku górze, poznał tam też uroczą tancerkę z którą zamieszkał na stałe.
Wszystko się jakoś układało, do czasu aż niespodziewanie pośród widzów spektaklu spadł deszcz kolorów wylewających się z dłoni zaskoczonego Arena. Przez długi czas nie pielęgnowane zdolności zemściły się za jego ignorancje. Wielu widzów przestało chodzić na występy aktora, czy to ze strachu, czy z odrazy.
Najgorszym jednak zdarzeniem, była śmierć ukochanej. Brutalne morderstwo popełnione przez niejakiego Tasc'a, będącego według miejscowych daleko poza miastem.
Obiecawszy srogą zemstę, przebłagał dawną przyjaciółkę i by ten raz zgodziła się pomóc.
Podróżując według zdobytych informacji, natrafili na dzielnego paladyna któremu przyświecał podobny cel. Znaleźć Tasc'a.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scarned dnia Nie 17:01, 05 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Santi
Gracz



Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 16:08, 05 Gru 2010 Powrót do góry

Eliza Reywen/Człowiek/Kapłanka 1/Praworządny dobry/Ilmater
Średni/24 Lat/163cm/50kg/Niebieskie oczy/Jasna skóra/Długie czarne włosy

XP: 180/1000

Pw - 10/10
Kp - 18

Cechy:
S: 14 (+2)
Zr: 14 (+2)
Bd: 14 (+2)
Int: 10 (+0)
Rzt: 16 (+3)
Cha: 16 (+3)

Wytrwałość/Refleks/Wola - +4/+2/+5
Inicjatywa/Szybkość - +4/6m

Broń:
- Morgensztern [+2/1K8+2/x2/4kg/kłute, miażdżone]
- Lekka kusza [+2/1K8+2/19-20/x2/kłute]
- Kołczan 50 bełtów

Pancerz:
- Zbroja łuskowa [średni/+4/+3/-4/25%/6m/15kg]
- Tarcza, duża, stalowa [+2/-2/15%/7.5kg]

Atuty:
- Skrwawiony
- Łowca wrogów
- Wygnanie umarłego


Umiejętności: (4/2)
- Czarostwo +0/+4 =4
- Dyplomacja +3 =3
- Koncentracja +2/+4 =6
- Leczenie +3/+3 =6
- Profesja +3 =3
- Rzemiosło +0 =0
- Wiedza (religa) +0/+1 =1
- Wiedza (tajemna) +0 =0
- Wróżenie +3 =3
- Przeszukiwanie +3 =3

Ekwipunek:
- Plecak + bukłak
- Hubka i krzesiwo
- Pochodnia x2
- Worek
- Racje podróżne x4
- Ubranie podróżnego
- Zwijane posłanie
- Sakiewka, do pasa: 18sz
- Pióro
- Papier x4
- Koc zimowy
- Mydło
- Futerał na mapę lub zwój
- Fiolka
- Zwój wspomożenia i mniejszego odnowienia

Czary:
0 poz.
- Czytanie magii
- Naprawa
- Wykrycie magii
1 poz.
- Wezwanie potwora I
- Błogosławieństwo
Domena leczenie, dobro
- Leczenie lekkich ran
- Ochrona przed złem


Image

Urodzona na Ziemiach Intryg w mieście Tethyr. Jej ojciec oraz matka zostali brutalnie zamordowani w niedawno zakończonej wojnie domowej. Nie pamięta swego ojca, o matce wie tylko że była kapłanką, która stacjonowała w pomniejszym kościele w którym pomagała rannym w bitwie. Jako młoda 10 latka została przygarnięta do małej światyni, w której przez większość okresu dorastania podążała śladami matki rosnąc na utalentowaną kapłankę. Po kilku latach dowiedziała się kto między innym był odpowiedzialny za śmierć rodziców. Pewnego dnia w mieście spotkała niecodziennego chłopaka który zaimponował jej swoimi zdolnościami aktorskimi. Zaprzyjaźniła się z nim po czym opowiedziała mu swoją historię. Okazało się że chłopak ma podobne zmartwienia, i że być może poszukują tego samego człowieka. Postanowiła wraz z nim podążać w nieznane szukając zabójcy swoich rodziców.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Santi dnia Wto 15:02, 07 Gru 2010, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin