FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Karmazynowa Gwardia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 15:04, 20 Cze 2009 Powrót do góry

W roku 42 od przybycia ludzi nikt jeszcze nie słyszał o Karmazynowych. Wówczas każdy i tak nad wyraz obawiał się milicji i władz kościelnych. Kapłani Hextora robili wystarczającą nagonkę na Rasy czy niektórych, wg nich innych osobników. Jednakże w czasie Pierwszego Złotego Księżyca mniej więcej w połowie do nowo wybudowanego Cenefet dochodzą słuchy, iż narodziła się istota z człowieka i orka. Śledztwo przeprowadzone w tej sprawie ujawnia, iż te dwie rasy mogą się łączyć a ich potomstwo przejmuje cechy obu rodziców. Panika jaka zapanowała na dworze ludzi a także w kościele Hextora doprowadziła do dwutygodniowych obrad króla, Rady shak'al'i oraz najwyższych władz kościelnych. Doszli oni do wniosku, iż podobne incydenty nie mogą ujrzeć światła dziennego. Aby zapobiegać mieszaniu się krwi utworzyli oni Karmazynową Gwardię. W jej szeregi rekrutowano nie tylko ślepo posłusznych żołnierzy, którzy udowodnili swoją niechęć do przedstawicieli Ras lecz również zbrodniarzy [w szczególności morderców], którzy służąc w Gwardii mogli liczyć na jako taka swobodę. Obrano również Pierwszego Gwardzistę, Varidiana Posępnego, który do tej pory był nadwornym katem jednego z potężniejszych shak'al'i. Gwardia w pierwszych latach swojego istnienia przelała dużo krwi. Była to krew nie tylko nie-ludzi lecz także swoich pobratymców. Karą za płodzenie potomków mieszanej krwi była taka sama dla wszystkich – śmierć. Gwardziści wdzierali się w życie każdego podejrzanego. Z początku byli to ślepo wierzący wyznawcy Hextora, szaleńcy lub mordercy jednak gdy doszło do kilku incydentów niesłusznych egzekucji włądze postanowiły coś z tym zrobić. Varidian Posępny padł ofiarą zamachu w 59 roku KL. Jego miejsce zajął potężny shak'al Torik Tiaon z jednego z najpotężniejszych rodów. Sprawował on swoje rządy nad Gwardią aż do roku 80. Torik był utalentowanym magiem, który specjalizował się w manipulacji umysłem. To za jego czasów wprowadzono do Gwardii system rekrutacji zwany Przesiewem. Chętni do wstąpienia do Gwardii przechodzili szereg testów, które sprawdzały ich odporność fizyczną i psychiczną. Dopiero tych kandydatów, którzy zdali oba testy na poziomie co najmniej 80% dopuszczano do Karmazynowego Rytuału. Jednym słowem podczas niego prano im mózgi. Magia opracowana przez Torik'a sprawiała, że stawali się oni posłuszni, zawsze wypełniali rozkazy i nie mieli jakichkolwiek moralnych wyrzutów. Przy czym nigdy nie zachowywali się bezmyślnie. Dlatego dziś w szeregach Karmazynowej Gwardii można znaleźć jednych z najbardziej przerażających wojowników w Tual'u.
W roku 83 władzę nad Gwardią przejął Devron Shard. Rządił on nią aż do swojej śmierci w roku 110. Od tego czasu Pierwszym Gwardzistą jest Hazac Browl (Woj 15), ponoć najokrutniejszy człowiek chodzący po tej ziemi.
Karmazynowi Gwardziści mają prostą strukturę. Przeważnie grupują się w oddziały po pięciu. W ich skład wchodzi 9-poziomowy sierżant, dwóch 7-poz. podwładnych, jeden 5-poz. mag i jeden 5-poz.kapłan lub akolita Hextora. Nad głównymi garnizonami Gwardzistów władzę sprawuje kapitan i podlega on gubernatorowi i Pierwszemu Gwardziście (zwanego również Karmazynowym Generałem)

Karmazynowy Gwardzista

Wymagania:
Rasa: tylko ludzie
Charakter: dowolny praworządny, nie-dobry
Bazowa premia do ataku: +6
Atuty: Wielka wytrwałość, Żelazna Wola
Umiejętności: Wyczucie pobudek 4 rangi, Zastraszanie 4 rangi.
Specjalne: Musi poddać się Karmazynowemu Rytuałowi (patrz dalej)

Umiejętności klasowe:
Jeździectwo(Zr), Nasłuchiwanie(Rzt), Pływanie(S), Przeszukiwanie(Int) Rzemiosło(Int), Skakanie(S), Wspinaczka(S), Wyczucie pobudek(Rzt), Zastraszanie (Cha), Zauważanie(Rzt)

Punkty umiejętności na poziom: 2+modyfikator z Intelektu

[link widoczny dla zalogowanych]

Biegłość w broni i pancerzu: Karmazynowi Gwardziści biegle posługują się bronią prostą, żołnierską, wszystkimi rodzajami pancerzy i wszystkimi tarczami.
Karmazynowy Rytuał: Temu rytuałowi poddawany jest każdy nowy rekrut w szeregach Gwardii. Jest to magiczny obrzęd, który ma działanie permanentne. Można go usunąć jedynie przy pomocy potężnej magii lecz ludzcy czarodzieje skrzętnie strzegą tej tajemnicy. Każdego Gwardzistę poddanego temu rytuałowi należy uważać jakby na stale był poddany działaniu czaru ochrona przed chaosem. A także do każdego nie-człowieka otrzymuje on premię +2 z okoliczności do Zastraszania, Wyczucia pobudek i Zauważania. Magia rytuału sprawia również, że Karmazynowi Gwardziści z czasem coraz mniej przypominają ludzi. Ich zachowanie staje się zimne i nieczułe. Objawia się to karą -2 do wszelkich testów społecznych [poza zastraszaniem] na pierwszym poziomie, -4 na piątym poziomie i -6 na 10. poziomie.
Ulubiony wróg: na 1.poziomie Gwardzista wybiera sobie jednego ulubionego wroga z rasy innej niż on przy czym musi być to humanoid. Podczas walki w ulubionym wrogiem otrzymuje on premię do ataku i obrażeń równą tej w tabelce. Co dwa poziomy premia ta rośnie o kolejne +1. Jeśli Gwardzista posiadał wcześniej ulubionego wroga premia ta kumuluje się z poprzednią ale tylko wtedy gdy był to taki sam ulubiony wróg.
Żelazny umysł: Na 2. poz Karmazynowy Gwardzista zyskuje premię z usprawnienia +2 do rzutów obronnych przeciwko magii wpływającej na umysł. Na 6 Poziomie premia ta rośnie do +4.
Nieczuły: Na 10. poz karmazynowy gwardzista staje się całkowicie odporny na czary i moce wpływające na umysł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin