|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:43, 08 Lis 2008 |
|
W społeczeństwie wilkołaków znajdują się osobniki, które postanawiają skupić się na swoim rozwoju umysłowym. Z czasem uczą się magii i posługiwania się nią na co dzień. Może nie takie dobre w walce wręcz wilkołaki tej klasy, stanowią poważne zagrożenie dla każdego, bowiem nie ma kogoś kto chciałby spotkać ich na swojej drodze... - zwą ich Mistrzami Księżycowych Cieni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymagania:
Zdolność rzucania czarów wtajemniczeń 3 poziomu
Rasa: Wilkołak
Atuty: Finezja w broni (Księżycowe Ostrze), Przenikanie czaru, Rzucanie w walce, Maksymalizacja czaru
Umiejętności: Wiedza (Pradawna) 8 rang, (Tajemna) 8 rang (Int); Koncentracja (Bd) 8 rang
Umiejętności:
Umiejętności klasowe: Alchemia (Int), Czarostwo (Int)Koncentracja (Bd), Wiedza (Int)
Punkty na umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z Intelektu
[link widoczny dla zalogowanych]
Skowyt
Wilczy skowyt jest atakiem dźwiękowym na wroga, którego przeciwstawny rzut obronny to rzut na wytrwałość (ST= 10 + mod. z CHA wilkołaka). Niepowodzenie rzutu powoduje u podmiotu oszołomienie przez kolejną rundę. Wilkołak używający skowytu zyskuję analogiczną premię +1 do pierwszego wykonanego ataku, jako że skowyt zagrzewa go do walki niczym bojowa pieśń.
Poprawione Tropienie
Mistrz Księżycowych Cieni o wiele szybciej niż inni potrafi odnaleźć trop dzięki swoim wyostrzonym zmysłom. Otrzymuje przez to premię +3 do wszystkich testów tropienia.
Wezwanie potwora (Księżycowy Wojownik)
Przyzywa Księżycowego Wojownika by walczył za ciebie, analogicznie do czaru Wezwanie potwora IX.
Opanowanie
Począwszy od 7 poziomu wilkołak ten może panować nad swoją likantropią. Atut potocznie zwany „Przemianą na życzenie”.
Rytuał
Jest to niesamowita umiejętność specjalna jaką posiada ten wilkołak. Pozwala mu ona na sprowadzenie klątwy bez rozlewu krwi. Potrafi on również zdjąć z kogoś klątwę, ale tylko wtedy, gdy przejdzie ona na inną postać. Wykonanie tego rytuału może odbyć się tylko przy pełni księżyca. Jest akcją, na którą Mistrz Księżycowych Cieni musi poświęcić 3 pełne rundy. Nawet najdrobniejsze zachwianie jego koncentracji może doprowadzić do nie udania rytuału. ST = 15 + KW ofiary. Rzut obronny na wolę, analogicznie jest rzutem przeciwstawnym (ofiara musi uzyskać większy rezultat niż wilkołak)
Zemsta Lykaona
Najpotężniejszy ze znanych w świecie czarów, który musi być zwerbalizowany w skowycie. Mistrz Księżycowych Cieni może poświęcić swoje PW (max równowartość poziomu postaci prestiżowej x2) na rzecz zadania dotkliwszych obrażeń do Śmiercionośnego Łańcucha Piorunów (sięga każdego po kolei, prócz postaci wywołującej Zemstę Lykaona )z takim skutkiem:
- 1 trafiony podmiot otrzymuje 100% obrażeń, udany rzut na refleks 50% obrażeń (czytaj niżej);
- 2 trafiony podmiot otrzymuje 90% obrażeń, udany rzut na refleks 45% obrażeń;
- 3 trafiony podmiot otrzymuje 80% obrażeń, udany rzut na refleks 40% obrażeń;
itd...
Rzut obronny na Refleks (ST = 20 + mod z INT Mistrza...) powoduje otrzymanie połowy obrażeń.
Jak widać Zemsta Lykaona może dosięgnąć maksymalnie 10 postaci znajdujących się na polu bitwy i to nie ważne czy postać jest po naszej stronie czy po stronie oponenta. Mistrz Księżycowych Cieni wyznacza tylko postać w którą najpierw ma trafić Zemsta, kolejne osoby są to najbliższe sąsiadujące jednostki z wybranym przez czarującego celem.
Obrażenia od elektryczności wynoszą 1k4 na każdy poświęcony przez wilkołaka PW.
Pozostałe umiejętności specjalne są analogicznymi odpowiednikami czarów o tej samej nazwie.
Chowaniec – Mistrz Księżycowych Cieni posiada Chowańca (sowę – statystyki w PG) |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Sob 21:01, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:26, 08 Lis 2008 |
|
Wiedziałem, że będą jakieś "ale" i domyślałem się nawet w których kwestiach, ale chciałem sprawdzić reakcję na to co umieszczę.
- Co do skowytu jest to atak dźwiękowy obejmujący całe pole walki (zawsze gdzieś w oddali słychać wyjącego wilka - to właśnie niesie się z pola walki wilkołaka ) - można obrać, że działa w obszarze okręgu o promieniu 30m od jego źródła.
- KW tej klasy jest zależne od KW klasy czarującej wchodzącej na prestiż, np.: dla maga wilkołaka jest to k6 (a przejście na prestiż nie zmienia KW postaci)
- Co do przyzywania potwora. Bardziej bym to określił jako wezwanie towarzysza (posiłków) na czas walki. Jak można zauważyć Księżycowy Wojownik nie jest wcale taki słaby, ale nie jest też postacią nie wiadomo jak silną. Wezwanie na tym poziomie jest odpowiednie, ponieważ postać nie może wybrać kogo przywołuje z listy tylko jest to już odgórnie określone.
- RYTUAŁ
Samael napisał: |
ST = 15 + B.R.O. na wolę podmiotu. Rzut obronny na wolę, analogicznie jest rzutem przeciwstawnym, a jego ST = 15 + mod. z Koncentracji rzucającego.
|
Jak widać ST powodzenia rytuału jest równy 15 + Bazowy Rzut Obronny na WOLĘ podmiotu. Testem przeciwstawnym jest rzut na WOLĘ (ST = 15 + mod. z Koncentracji Mistrza Księżycowych Cieni). Wysoki ST, ale przedstawiona postać jest potężna i myślę, że to dobry stopień trudności, zarówno dla jednej jak i drugiej strony.
- ahh ZEMSTA LYKAONA
Co do niej to sam uważam, że jest za mocna, dlatego teraz ją odpowiednio modyfikuję by nie było nieporozumień i by klasa nie była wcale taka potężna jak w tej chwili... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
|
|
|
|