FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Cechy Wilkołaków Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Samael
Gracz



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków...
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 9:01, 08 Lis 2008 Powrót do góry

Wilkołak będący pod postacią człowieka nie wyróżnia się niczym praktycznie, prócz niespotykanej urody i wewnętrznego zwierzęcego magnetyzmu. Wilkołaki w zależności od rasy z jakiej pochodzi osobnik zarażony są nieco wyższe (o przysłowiową „głowę” w tym wypadku nawet dwie, a dokładniej około 60cm) co przedstawione jest w tabeli poniżej:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



Siła (Likantrop zyskuję niesamowitą siłę bestii która drzemie w nim ukryta, mimo iż wciąż pozostaje pod postacią ludzką, jego układ mięśniowy bardzo się wzmacnia i nabiera większego znaczenia podczas walki jak i innych działań)

Zręczność (Zwierzęcy instynkt, niesamowita zwinność i dobra ruchliwość daje wilkołakowi analogiczną premię do zręczności)

Budowa (wspomniana wcześniej nabyta siła bestii wywiera swój wpływ na wygląd człowieka, który po prostu staje się nieznacznie wyższy, a jego mięśnie silniejsza i również nieco większe)

Charyzma (Osobniki, które zajmują w hierarchii niższe pozycje dostają przez to analogiczną karę do charyzmy. Są bardziej uległe i podatne na wpływy innych niż będąc zwykłym człowiekiem. Honorowe wystrzeganie zasad to mocna cecha wilkołaków, a najbardziej to widać jeśli chodzi o ich podział w grupie. Kara za stopień hierarchii nie obejmuje wyłącznie osobników z Pary Alfa choć podlegają oni pod starszyznę.)

Roztropność
(Człowiek noszący w sobie brzemię likantropi przestaje działać racjonalnie i z czasem coraz częściej ulega zwierzęcemu instynktowi, którym kierują emocje wywoływane przez zewnętrzne bodźce)

Intelekt (Głód, zwierzęcy instynkt, rządza mordu i pożądanie zdobyczy to cechy które przyćmiewają w pełni sprawnie prosperujący umysł człowieka. Wilkołak głodny wilkołak bardzo zły. Kara analogiczna do kary z roztropności)

[link widoczny dla zalogowanych]

Umiejętności:
Zwierzęca natura wilka jaka drzemie w człowieku będącym likantropem daje mu bonusy związane ze zmysłami, dlatego bez względu na postać (człowiek czy wilkołak) postać posiada znacznie wyostrzone zmysły (Widzenie w ciemności (18m); Zauważanie +2; Nasłuchiwanie +2, premia analogiczna do zmysłów i natury: Tropienie +4)
Równoznacznie z powyższym drzemiąca w człowieku bestia daje mu premię do innych umiejętności fizycznych działających na podstawie zręczności i siły jaką dysponuje człowiek pod postacią bestii. Dlatego bonusy jakie otrzymuje to: Wspinaczka +2 (po przemianie); Skakanie +2 (po przemianie)

SPECJALNE:

Szarpanie: Łapy wilkołaka są wyposażone w potężne i grube pazury ostre jak brzytwy. Wilkołak atakujący ofiarę bez żadnej broni może wykonać dwa ataki nie ponosząc przy tym żadnej kary. Obrażenia od łapy k6 /x2

Ugryzienie: Jak każdy wilk, również wilkołak posiada mordę pełną ostrych kłów. Są one niezwykłe ponieważ każde ukąszenie jest zaraźliwe (przemienia ofiarę w wilkołaka) dlatego jeśli ofiara nie umrze, staje się wilkołakiem. Aktywacja toksyny w organizmie następuje po około tygodniu czasu. Od tej pory aż do pierwszej pełni człowiek jest wilkołaczym szczeniakiem. Obrażenia od ugryzienia k8 / x3 + zatrucie (w wypadku krytyka, zatrucie działa na ofiarę natychmiastowo, to znaczy, że pada ona omdlała i nie przytomna na czas najbliższych 3 kolejnych rund)

Inicjatywa +2 (wyostrzone zmysły i wrodzony instynkt zabójcy pozwala wiele szybciej zareagować niż inni)

Ulubiony wróg: WAMPIR
Odwieczna rywalizacja o człowieka doprowadziła do zażyłej rywalizacji między wampirami a wilkołakami. Szanse na porozumienie między tymi dwoma odrębnymi światami są nikłe, ale w historii zdarzały się przypadki porozumień. Wilkołak mając za ulubionego wroga wampira posiada do niego premię do ataku +2 i analogiczną premię do obrażeń +2. Zna on naturalne słabe punkty wampira i teoretycznie jest świadom tego jak go pokonać. Zyskuje też w stosunku do niego premię zwinnościową +1 (jak przy użyciu atutu Uniki).

Uczulenie na srebro Wilkołak, który znajdzie się w pobliżu jakiegokolwiek srebra musi wykonać udany test na Wolę o ST 20 [zwiększa się on wg decyzji MP jeśli ilość srebra jest duża]. Jeśli test się nie powiedzie wilkołak musi jak najszybciej oddalić się od źródła srebra an odległość 21m-KW wilkołaka. Nawet jeśli test się powiedzie to wóczas wilkołak, jeśli nie oddali się na podaną powyżej odległość cierpi na karę -1 od wszelkich rzutów.

Obrażenia od ognia zwiększone o +1 / kość obrażeń od ognia (po przemianie – Większość wilkołaków wykazuje również uczulenie na ogień podobnie jak jest w wypadku srebra. Powody nie są do końca zgłębione, ale przypuszczenia jakimi można się kierować to zwierzęca obawa przed ogniem, grube futro łatwo zajmujące się płomieniami, a nawet przeżycia czasem z odległej przeszłości powiązane z ogniem – w tym wypadku ma to podłoże psychiczne. Mitologia mówi, że bogowie przepędzili ogniem Lykaona, stąd też może brać się owa słabość do płomieni)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Wto 14:24, 20 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin