 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 8:50, 17 Kwi 2009 |
 |
Rozerwanie kończyny
Dyscyplina: psychokineza(Bd)
Poziom: psion 5
Przejawy: Wi
Czas manifestacji: 1 akcja
Zasięg: bliski (7,5m + 1,5m/2 poziomy)
Cel: jedna żywa istota
Czas trwania: chwilowy
Rzut obronny: Wytrwałosć
Odporność na moc: Tak
Punkty mocy: 11
Skupiając się na jednej części ciała dowolnej żywej istoty (ale nie głowie) możesz sprawić aby ta pękła, lub rozerwała się na strzępy. W oby wypadkach, gdy ofiara nie zda testu na wytrwałość traci wybraną przez ciebie kończynę. Ponadto otrzymuje 1k6 razy poziom psiona obrażeń. Jeśli była to noga, wówczas ofiara porusza się z bazową prędkością 3m na rundę, 1,5 jeśli używa średniego pancerza lub 0,5 jeśli ciężkiego. Nie można wskazać głowy ofiary jako eksplodującej kończyny.
Od razu mówię: wiem ,że nie jest to do końca dopracowane ale na razie tylko tyle wymyśliłem  |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Pią 8:53, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:13, 17 Kwi 2009 |
 |
Pomysł dobry, ale...
- Zmienił bym poziom psiona (moc za dobra na ten lvl)
- zmodyfikował bym również obrażenia bo wg tego co teraz mamy psion z 5 lvl rozrywa Ci nogę i dostajesz 30 pkt obrażeń (średnio 15). Jeśli postać nie jest wystarczająco wytrzymała to ginie, bo pękła jej noga?... trochę dziwne, ale twoja wizja...
- Dodał bym mały haczyk jeśli chodzi o starcie psion VS psion: Mianowicie jeśli psion 1 zamanifestuje moc wobec psiona 2 ten może miast wytrwałości rzucić test na wolę (powodzenie neguje) jeśli by przy swoim teście obronnym wyrzucił niesamowity sukces (20 na kostce) i wykonał ponowny rzut z dopuszczalnym marginesem 3 oczek (musi wykulnąć od 17 do 20) wtedy następuje efekt "odbicia mocy" i psion 1 wykonuje test na wytrwałość, niepowodzenie oznacza utratę kończyny, którą sam chciał zniszczyć wrogowi.... Ostudziło by to trochę zapał PSYCHOpatów Ale to tylko moja taka wizja odnośnie walki psionicznej. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
 |
|
 |
|