FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Special rules Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Scarned
Zajepicki



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Sob 18:21, 06 Lis 2010 Powrót do góry

Opiszę tu wszystkie zasady specjalne obowiązujące na sesjach, by w chwilach zwątpienia móc łatwo przypomnieć sobie parę przykazań.

Niektóre z nich mogą się zmieniać czy poszerzać bądź udoskonalać, zależy to od potrzeb rozgrywki, MG i graczy.


- Wykluczam nakaz rzucania potwierdzenia krytyka po wyrzuceniu naturalnej 20. Przy liczbach mniejszych ta zasada nadal sie tyczy. Wyjątkiem jest tylko ta magiczna 20.
- Darmowy 1.5 metrowy "krok" podczas gdy z postacią styka się przeciwnik, jest możliwy jedynie po udanym teście ataku wykonanym w tego przeciwnika. Obojętnie czy będzie to atak wręcz, udany atak czarowania lub atak dystansowy (ataki okazyjne nadal będą się liczyły).
Jeśli do postaci przylega jeden lub więcej przeciwników, wystarczy udany atak przeciwko jednemu z nich.
- Jeśli postać padła ofiarą szarży wykonanej przed jej Inicjatywą, może ona zamiast swej następnej tury wykonać atak przeciw temu nieprzyjacielowi bez ryzyka ataków okazyjnych, lecz z karą -4 do testów ataku.
Jest to wynik działania wszystkich walczących w jednym czasie rzeczywistym, w którym prawdopodobnie nim szarża się skończy zostanie wystrzelona strzała.

Stan ekwipunku

Każdy przedmiot ulega zniszczeniu. Tak też jest w przypadku pancerza, broni, wszelakiej odzieży czy innych przedmiotów, chociaż tu główną rolę będą stanowić pancerze i broń.
By sprawnie i łatwo móc określać ich stan, ustanowiłem parę opcji zniszczeń.


Image


Stan będzie określany przez MG. Używany zazwyczaj w sytuacjach rzadkich ( choć może być różnie).
Przykład takiej sytuacji: Przygniecenie postaci w zbroi przez drzewną maczugę ogra. Oczywiste jest iż najzwyklejszy pancerz ulegnie uszkodzeniom, takim jak wgniecenie, mimo że nie tak bardzo jak jego właściciel, to jednak ucierpi.
Inny przykład sytuacji: Po wielu licznych walkach, ciągłemu parowaniu i uderzaniu w pancerz przeciwnika, ostrze bohatera zostało stępione zmniejszając tym samym obrażenia nim zadawane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scarned dnia Czw 22:24, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin