FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowy system zdobywania poziomu (autorski) Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Scarned
Zajepicki



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z 9 piekieł Baatoru
Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:58, 28 Lis 2010 Powrót do góry

Po raz kolejny bacząc na względy fabularne i rzeczy nowe została wprowadzona kolejna zmiana. Co prawda zostaliście już z nią zapoznaniu, lecz by nie było niedomówień, zostanie ona wpisana w tym temacie.

Zdobywanie poziomu

poziom bije się normalnie, tzn. na tych samych zasadach co w wersji oryginalnej DnD, wyjątek stanowi jego rozporządzanie. Nie jest to już schemat wybierania danej klasy i bicia w niej coraz większych poziomów. tym razem gracze mają możliwość sami sobie stworzyć klasę.

Po przysłowiowym "wbiciu poziomu" gracz dostaje jednorazowo 20 PR (Punktów rozwoju). Te oto 20 punktów gracz ma za zadanie rozdać, według własnej woli i chęci rozwoju.

Jak rozdawać

Punkty wydaje się w sposób banalny, który wystarczy tylko pojąć, a wtedy oba sposoby rozporządzania poziomem wydadzą się tak samo łatwe.

podczas wzmacniania statystyk swojej postaci, jest nakazane zdobyć chociażby najmniejszą wartość z:
-Bazowej premii do ataku
-Bazowej premii do parowania
-Kostki wytrzymałości
-Rzutów obronnych
-Punktów umiejętności
-Oraz ścieżki rozwoju

!!!Co do umiejętności klasowych, to będą one przydzielane według "ścieżki rozwoju" jakie obierzecie, a także ze względów fabularnych i działań podczas gry.

Ścieżka rozwoju

Sądzę, że wszystkie opcje do przydzielenia swych punktów są jasne w ich zrozumieniu, oprócz jednej.

Ścieżka rozwoju zastępuje specjalne zdolności klasowe, jej biegłości, czary itp.
Wybierając daną ścieżkę rozwoju decydujemy się na rozwój w danej dziedzinie, choć nie znaczy to, że musimy zrezygnować z innych
np: [i] Postać 5 poziomu posiada takie rozwinięcia
- 2 lvl ścieżka siły
- 1 lvl ścieżka mocy
- 2 lvl ścieżka wojny

(wszystkie nazwy ścieżek, są w fazie próbnej)

Dodatkowym usprawnieniem jest rozwidlanie ścieżek. polega to na tym, iż po osiągnięciu wymaganego poziomu w danej ścieżce, ukazuje ona dwie kolejne, dzięki czemu rozwój postaci może być bardziej szczegółowy.
np:
Kod:

          Ścieżka wojny
           /
Ścieżka siły
           \
          Ścieżka strzelca



Karta zawierająca koszty danych wartości i miejsce na ich wpisanie i podliczenie premii ( Koszty ścieżek będą znajdowały się na osobnej karcie).

dostępne [link widoczny dla zalogowanych]
Nowy działający [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Scarned dnia Nie 20:29, 28 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin