|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:51, 24 Lis 2009 |
|
No jak można się domyślic natchnęła mnie gra Morrowind ale całość jest pod d20...
Kościany Lord
[link widoczny dla zalogowanych]
Wielu magów i kapłanów poszukuje nieśmiertelności. Nieliczni zdobywają tajniki przemiany w licza, jednak poświęcają temu wiele lat pracy. Choć zamiana w wampira jest o wiele łatwiejsza to ponosi za sobą wiele wyrzeczeń. Dlatego kilka wieków temu jeden z liczów wraz z pomocą swego zapomnianego boga opracował rytuał, który pozwala magowi na zyskanie nieśmiertelności szybko i bez zbędnych kłopotów. Ów rytuał przeprowadził uczeń owego licza. Oczywiście inni bogowie cały czas śledzili przebieg eksperymentu i aby równowaga nie została zachwiana przeszkodzili w ostatniej chwili. Ów mag zamienił się nie w licza jak pragnął lecz w pokraczną acz niebezpieczną istotę. Jego inteligencja wzrosła nieproporcjonalnie lecz ciało stało się zdeformowane. Licz, który wymyślił czar został na zawsze zniszczony aby nie mógł nigdy więcej wnieść poprawek do rytuału. I tak rytuał przetrwał wieki, kusząc młodych czarodziei lecz rozczarowując na samym końcu efektem...
Istoty, w które przemieniali się magowie nazwane zostały Kościanymi Lordami. Stawali się oświeceni lecz na zawsze stawali się zdeformowanymi szkieletami o czterech ramionach, bez nóg, lewitujący kilka centymetrów nad ziemią.
Tylko szaleni i najbardziej zdeprawowani magowie chcą odprawić ten rytuał. Żaden dobry mag, czy kapłan zdrowy na umyśle nigdy nie odprawi tego rytuału.
Szablon Kościanego Lorda można nałożyć na dowolnego humanoida, który posiada co najmniej 6 poziomów w klasie czarującej i wykona odpowiedni rytuał. Od tej pory zamienia się w typ nieumarłego.
Kości wytrzymałości: Wzrastają do k12
Szybkość: lot 12m (słabo)
KP: Naturalny pancerz +4
Ataki: specjalne patrz dalej
Obrażenia: w zależności od broni
Specjalne cechy:
Rozszczepienie umysłu: Kościany Lord potrafi rozdzielić swój umysł jakby był dwoma istotami. Pozwala mu to niezależnie działać dwiema parami rąk niezależnie. Dlatego w jednej akcji może użyć 2 rąk do rzucenia czaru i dwóch następnych aby zaatakowac [może do tych drugich użyć atutów takich jak oburęczność]. Nie może jednak rzucić 2 czarów w rundzie. Może jednak wykonać 2 pełne ataki bez żadnych kar. Jeśli ma wiecej niż 2 bazowe ataki może wykonać je również bez kar. W dwóch dłoniach może dizeżryć tarcze. Jeśli trzyma 1 tarczę otrzymuje normalny mod do KP. Jeśli zaś dzierży 2 ich KP sumuje się. Oczywiście wszelkie szanse niepowodzenia rzucenia czaru również się sumują.
Przykład: Trovk jest 6 poz magiem i 6 poz wojownikiem, jego mod z siły to +2, a jego atak to +11/+6. Może w swojej turze zaatakować 4 razy +11/+11/+6/+6. Do tego może użyć atutów walka dwoma broniami i tym podobne. Moze też rzucić czar i zaatakować z mod +11/+6.
Nieumarły: posiada wszelkie cechy nieumarłych.
Specjalne cechy:
Redukcja obrażeń: kościany lord posiada redukcję obrażeń 10/+1
Odporność na odegnanie: kościany lord posiada odporność na odegnanie +2
Odporność: Kościany lord posiada odporność na elektrycznośc, zimno, polimorfowanie i ataki wpływające na umysł.
Rzuty obronne: jak stworzenie bazowe
Atrybuty: S-4, Zr+2, Int +4
Umiejętności: jak stworzenie bazowe
Atuty: jak stworzenie bazowe
Klimat/teren: Każdy region i podziemia.
Występowanie: Pojedynczo
Skala wyzwania: Jak stworzenie bazowe +2
Skarb: jak stworzenie bazowe
Charakter: zawsze dowolny zły
Rozwój: zależnie od klasy
Wkrótce przykład Kościanego Lorda - jak tylko zechce mi się nałożyć ten szablon na jakiegoś magusia.
No ale co wy ludki na to? Plusy, minusy no i wszelkie przegięcia i niedociągnięcia. Robiłem to "na szybko" więc są błędy na 120% No to jak to wyszło? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
|
|
|
|