|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:07, 26 Lip 2009 |
|
Wojownik przeznaczenia
Półorkowie i orkowie wierzą, iż niedługo pojawi się syn plemienia, który zjednoczy je wszystkie i poprowadzi na miasta ludzi raz na zawsze ścierając je z powierzchni Tual’u. Jeśli wierzyć legendzie będzie to syn orka i ludzkiej kobiety. Dlatego też półorkowie, choć zaciekle ścigani w krainach ludzi na ziemiach centralnych należących do barbarzyńskich plemion każdego półorka uznaje się za potencjalnego wybrańca. Dlatego też wielu ambitnych synów plemion uważa, że to właśnie oni są Wybrańcami. Przeznaczenie [czasem po prostu brawura lub głupota] popycha ich do wielkich czynów i sprawdza umiejętności niezależnie od tego czy są tym, o którym mówi legenda.
Kość wytrzymałości: k10
Wymagania
Oto wymagania, które należy spełnić, aby zostać wojownikiem przeznaczenia
Rasa: półork
B.A. 7+
Atuty: Potężny atak, Rozszczepienie, Zdolności przywódcze.
Specjalne: Postać musi nawiązać pokojowy kontakt z jakimkolwiek duchem, który był onegdaj członkiem jego plemienia i wypełnić misję związaną z jego przeszłością.
Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe wojownika przeznaczenia (i atrybut kluczowy dla każdej z nich): Jeździectwo(Zr), Wspinaczka(S), Rzemiosło(Int), Postępowanie ze zwierzętami(Cha), Skakanie(S), Pływanie(S).
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 2 + modyfikator z Intelektu
[link widoczny dla zalogowanych]
Właściwości klasowe
Oto właściwości klasowe wojownika przeznaczenia:
Biegłość w broni i pancerzu: Wojownicy przeznaczenia biegle posługują się każdą bronią prostą żołnierską a także orczym toporem i orkową kulą. Ponadto potrafią używać wszystkich pancerzy i tarcz.
Przeznaczenie: Począwszy od pierwszego poziomu wojownik przeznaczenia może wpływać na swoje losy. Na pierwszym poziomie może raz dziennie podczas dowolnego testu (także obrażeń) dorzucić 1k6 i wynik ów dodać do wyniku rzutu. Na 5 poziomie rzuca on 2k6 i wybiera większą liczbę a na 10. poziomie rzuca 3k6 i wybiera najwyższy wynik, który dodaje do wyniku dowolnego rzutu. Jeśli dodaje rzut k6 do testu obrażeń nie jest on mnożony w wypadku trafienia krytycznego.
Cios przeznaczenia: Jako, że wojownicy przeznaczenia kierują swe przeznaczenie w stroną zagłady ludzi premia podana przy ciosie przeznaczenia tyczy się ataku i obrażeń podczas walki z ludźmi. Jeśli wojownik posiada człowieka jako ulubionego wroga premie te sumują się.
Dodatkowy atut: Na 2 i 4 i 8 poziomie wojownik przeznaczenia otrzymuje premiowy atut z listy atutów premiowych wojownika.
Duch plemienia: Na 6. poziomie duch plemienia zsyła na wojownika przeznaczenia wizję jego przyszłych czynów. Raz dziennie wojownik ma prawo przerzucić jeden nieudany rzut k20. Musi to zadeklarować tuż po rzucie zanim wejdą w życie efekty tego rzutu.
Stworzony do wielkich rzeczy: Na 10. poziomie wojownik przeznaczenia wie, że został wybrany do wielkiego zadania. Osobę, która została wybrana przez sam los trudno jest zabić. Jeśli obrażenia, które otrzyma wojownik przeznaczenia sprawią, że jego punkty wytrzymałości spadną poniżej zera może on wykonać rzut na Wytrwałość o ST równym 10+liczba otrzymanych obrażeń. Jeśli rzut się powiedzie wojownik otrzymuje tylko ¼ obrażeń, które otrzymałby normalnie. Jest to zdolność nadnaturalna i można z niej korzystać raz dziennie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Nie 10:08, 26 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
|
|
|
|