|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 9:52, 26 Lip 2009 |
|
Leśny wojownik
Elfy, władcy puszczy i lasów od wieków doskonalą walkę w kniejach i puszczach. Tropiciele i wojownicy broniący Puszczy Ellianoor znani są od niedawna jako leśni wojownicy. Do momentu przybycia potężnych ludzi elfy czuły się bezpiecznie w swoich lasach. Jednak ostatnio muszą bronić swych domen czujniej i lepiej. Dlatego postanowiły skorzystać z dobrodziejstw naturalnego terenu, który jest ich domem - lasów.
Kość wytrzymałości: k10
Wymagania
Oto wymagania, które należy spełnić, aby zostać leśnym wojownikiem
Rasa: Elf lub półelf
Bazowy atak: 6+
Atuty: Tropienie, Czujność, Wyspecjalizowanie, Zogniskowanie umiejętności (Tajniki dziczy)
Umiejętności: Ciche poruszanie 5 rang, Nasłuchiwanie 5 rang, Tajniki dziczy 5 rang
Umiejętności klasowe
Umiejętności klasowe leśnego wojownika (i atrybut kluczowy dla każdej z nich): Ciche poruszanie(Zr), Jeździectwo(Zr), Leczenie(Rzt), Nasłuchiwanie(rzt), Pływanie(S), Postępowanie ze zwierzętami(Cha), Skakanie(S), Stosowanie liny(Zr), Tajniki dziczy(Rzt), Ukrywanie(Zr), Wiedza(natura), Wspinaczka(S), Wyczucie kierunku(Rzt), Wyzwalanie się(Zr), Zauważanie(Rzt), Zwierzęca empatia(Cha)
Punkty umiejętności na każdym poziomie: 4 + modyfikator z Intelektu
[link widoczny dla zalogowanych]
Właściwości klasowe
Oto właściwości klasowe leśnego wojownika
Biegłość w broni i pancerzu: Leśni wojownicy posługują się biegle każdą prostą i żołnierską bronią a także wszystkimi lekkimi i średnimi pancerzami oraz wszystkimi tarczami.
Szybkość: Jeśli leśny wojownik jest bez pancerza lub nosi lekki niemetalowy pancerz może poruszać się szybciej niż inni. Działa to jedynie, gdy jest na obszarze lesnym.
To mój las: Na 1. poziomie leśny wojownik wybiera sobie teren leśny na którym działa i dobrze go zna. Teren ten nie może być większy niż 10km kwadratowych na poziom. Gdy przebywa na tym obszarze otrzymuje następujące modyfikatory wynikające z okoliczności: +2 do ataku, obrażeń, rzutów obronnych i testów umiejętności. Jeśli z jakichś powodów leśny wojownik będzie musiał zmienić miejsce swego działania poznanie nowego terenu tak, aby mógł go nazwać za swój zajmuje mu 1 dzień na poziom.
Kamuflaż: Na pierwszym poziomie leśny wojownik otrzymuje premię z olśnienia +2 do testów ukrywania ise w lesie. Co dwa poziomy premia ta wzrasta o kolejne +2.
Rozmawianie ze zwierzętami: Na 1. poziomie leśny wojownik może na życzenie rzucać 2. poziomowy czar druida jak druid o poziomie leśnego wojownika.
Leśny duch: leśny wojownik otrzymuje za darmo atut Cień, który zapewnia premię +2 do Ukrywania i Zauważania.
Przyjaźń zwierząt: Na 3. poziomie leśny wojownik może wybrać sobie towarzysza lub towarzyszy do 3 KW. Musi to być zwierzę, które normalnie zamieszkuje jego teren. Na poziomie 6 ilość KW towarzyszy wzrasta do 6 a na 9 do 9 KW. Jeśli taki zwierzęcy sojusznik zginie, leśny wojownik może wybrać sobie nowego po upływie jednego miesiąca.
Po konarach: Na. 4 poziomie leśny wojownik otrzymuje atut po konarach nawet jeśli nie spełnia warunków wstępnych do posiadania tego atutu.
Zachowanie przytomności: Na 8. poziomie leśny wojownik otrzymuje atut Zachowanie przytomności nawet jeśli nie spełnia warunków wstępnych do posiadania tego atutu.
Las mym bratem: Na 10 poziomie leśny wojownik odkrywa mocną więź łaczącą jego i miejsce, które wybrał na pierwszym poziomie. Nie może go już zmienić. Na tym terenie on i jego wszyscy zwierzęcy towarzysze otrzymują premię +4 z olśnienia do wszystkich testów ataku, obrażeń, rzutów obronnych i testów umiejętności. Dodatkowo raz dziennie może rzucić czar rozkazywanie roślinom jak 15. poziomowy druid. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Nie 9:53, 26 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:11, 26 Lip 2009 |
|
Fajnie fajnie, no ALE:
- To mój las - za mocne jak na 1 poziom prestiżówki. Taki bonus do rzutów obronnych, testów ataku i umiejętności a nawet obrażeń to już lekka przesada. Rozumiem, otrzymanie bonusu do testów obronnych i umiejętności bo może to wynikać ze środowiska w jakim znajduje się wojownik (w sprzyjającym środowisku) a jednak nie rozumiem, czemu do testów ataku? a tym bardziej Obrażeń? Z czego to wynika? Wyjaśnij jakie to okoliczności? co sprawia/powoduje owe bonusy? bo dla mnie to raczej bezpodstawne. To że w lesie czuje się lepiej, nie znaczy, że w tym miejscu wzrasta mój "6 zmysł" że potrafię lepiej walczyć, że wzrasta moja zwinność a już tym bardziej SIŁA... może SIŁY WITALNE, których wzrost powodowany jest magicznym oddziaływaniem lasu....
- Las mym bratem - Rozkaz roślinom, jak najbardziej ok, ale cała reszta to samo co powyżej...
- Nie określiłeś w czym owe Wyspecjalizowanie?
To chyba tyle. Ogółem pomysł dobry i fajne wykonanie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:36, 26 Lip 2009 |
|
zauważ Samaelu, że aby wejść na prestiż musisz mieć minimum 6 poziom postaci [woj, tropiciel czy inny walczący, może być też mag ja mu nie bronię ] . Taki bonus +2 wynika z więzi jaką leśny wojownik odczuwa z tym naturalnym miejscem. Wydaje mi się, że dla postaci na 7 poziomie nie jest to zbyt potężne, szczególnie, że inne klasy prestiżowe dostają często o wiele więcej.
Zaś "Las mym bratem" - cóż od ostatniego poziomu prestiżu trzeba czegoś wymagać. Nie może być to coś w stylu, a mogę sobie rzucać pierwszo-poziomowy czar na życzenie. Nie to musi być coś mocnego aby adeptów tej klasy się obawiano. Zresztą jak widzę nie znasz realiów mojego świata. Tam nie ma miejsca na półśrodki. Elfy muszą dobrze bronić jedynej enklawy gdzie ludzie nie postawili swojej stopy.
Co do premii powtórzę raz jeszcze płynie ona z więzi jaka łączy elfa z lasem.
Czy te premie są za mocne? W sumie nie sądzę. Jak by się uprzeć to każdy wojownik na 4 poziomie ma już coś podobnego, wystarczy, że zogniskuje broń [+1 do trafienia], dorzuci sobie broń mistrzowską [kolejny +1], da atut Specjalizacja [+2 do obrażeń]. Ma więc +2/+2. Jak wejdzie na ten prestiż dostanie kolejne +2/+2. Zauważ, że są to premie z olśnienia czyli nie kumulują się z takimi samymi premiami wynikającymi także z olśnienia. Zawsze mogłem dać premię równą poziomowi tej klasy prestiżowej co wydawało by się już znacznie potężniejsze
Co do Wyspecjalizowania - to taki atut z PG. Daje bodajże to, że możesz sobie odjąć od ataku do max 5 punktów i dodać je do KP |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|
|
|
|
|