|
Autor |
Wiadomość |
Kwiatek
Troublemaker
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 1186 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: ODPOWIEDŹ TO... 42 Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:42, 16 Sty 2010 |
|
Czy muszę pisać jakiekolwiek instrukcję do tego tematu? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwiatek dnia Sob 14:43, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Samael
Gracz
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 1435 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Leża Wilkołaków... Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:22, 16 Sty 2010 |
|
Legolas / Tropiciel 6 / Elf / średni / ND / Ehlonna
XP: 15000
S: 18 (+4)
ZR: 20 (+5)
BD: 14 (+2)
INT: 14 (+2)
RZT: 16 (+3)
CHA: 16 (+3)
Szybkość / Inicjatywa
9 m/+5.
PW: 32/[link widoczny dla zalogowanych]
KP: 19 [+5 ZR, +4 zbroja]
Wytr/Ref/Wo
+11/+10/+5
BA: +6/+1
Atak wręcz: +10/+5
Atak dystans: +11/+6
Broń:
Miecz długi [+10/+5] (1k8, krytyk 19-20/x2, 2kg, średni, cięte);
Ciężki buzdygan [+10/+5] (1k8, krytyk x2, średni, miażdżone);
2x Sztylet [ukryte w cholewach butów] [+10/+5] (1k4, krytyk 19-20/x2; 0,5kg, średni, cięte lub kłute)
Mistrzowski Łuk Refleksyjny Długi +4 S
[+12/+7 zwykły atak]
[+12/+10/+7 wykorzystując Szybki Strzał]
[+8/+3 i podwójne obrażenia od każdego wykorzystując Wielostrzał]
[+8/+6/+3 i podwójne obrażenia od każdego wykorzystując Szybki Strzał i Wielostrzał]
(1k8+1 +k6 od Ognia +4, x3 krytyk, 33m, 1,5kg, duży, kłute)
Wykorzystując atut Szybki Strzał otrzymuje dodatkowy atak na rundę z maksymalną premią i karą -2 oraz atut Wielostrzał pozwala na wystrzelenie 2 strzał z karą -4 jako jeden test ataku. Trafienie krytyczne tyczy się tylko pierwszej strzały.
Ćwiekowana skóra +1 +4KP+1/9m/ kara -1/10kg
Atuty i specjalne:
- Tropienie (sp)
- Styl walki: Łucznictwo (Szybki strzał) (sp)
- Krzepa (sp)
- Zwierzęcy towarzysz (sokół) (sp)
- Więź z dziczą (sp)
- Doskonalszy Styl Walki (Wielostrzał)(sp)
- Bezpośredni strzał
-.Precyzyjny Strzał
- Szybkie Dobywanie Broni
- Elfie Cechy Rasowe
Ulubiony wróg I: Nieumarli
Ulubiony wróg II: Humanoidzi - LUDZIE
Przeciw Nieumarłym otrzymuje +4 do:
-Blefowanie,
-Nasłuchiwania,
-Wyczucie Pobudek,
-Spostrzegawczości,
-Sztuki Przetrwania,
-Obrażeń
Przeciw Ludziom otrzymuje +2 do:
-Blefowanie,
-Nasłuchiwania,
-Wyczucie Pobudek,
-Spostrzegawczości,
-Sztuki Przetrwania,
-Obrażeń
UMIEJĘTNOŚCI
[Nazwa umiejętności [atrybut kluczowy] modyfikator z kluczowego atrybutu.+ ranga + inne = wynik]
-Sztuka Przetrwania [RZT] 3+5=8
-Postępowanie ze zwierzętami [CHA] 3+5=8
-Ukrywanie [ZR] 5+5+10=20
-Ciche poruszanie [ZR] 5+6=11
-Nasłuchiwanie [RZT] 3+6+2=11
-Spostrzegawczość [RZT] 3+6+2=11
-Przeszukiwanie [INT] 2+5+2=9
-Leczenie [RZT] 3+5=8
-Wspinaczka [RZT] 3+5=8
-Używanie lin [ZR] 5+5=10
-Jeździectwo [ZR] 5+1=6
Międzyklasowe
-Wyczucie Pobudek [RZT] 3+3=6
-Zastraszanie [CHA] 3+3=6
-Blefowanie [CHA] 3+3=6
Ekwipunek:
Mistrzowski pas na eliksiry:
- 6x Eliksir Leczenia Lekkich Ran (1k8+1),
- 2x Eliksir Leczenia Średnich Ran (2k8+1)
- 1x Niewidzialności
Płaszcz Elfów (na sobie)
Plecak:
- bukłak,
- racje podróżne na 4 dni
- zwijane posłanie, hubka i krzesiwo,
- 3 pochodnie,
- Kołczan I: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
- Kołczan II: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
- Kołczan III (tępe strzały - k6, krytyk x2, miażdżone): 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
- Kołczan IV (tępe strzały - k6, krytyk x2, miażdżone): 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
Kołczan IV: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
Majątek:
- 226 sz
Czary:
1-poziomowe (2)
- Oplątanie 12m
- Rozmowa ze zwierzętami (premiowy)
2-poziomowe (1)
- Gracja Kota (podmiot zyskuje +4 do ZR na 1 min./poziom) (premiowy)
3-poziomowe (1)
- Leczenie Średnich Ran 2k8 +1/poziom (max +10) (premiowy)
Wygląd
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Samael dnia Nie 13:03, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Danaet
Władca Domeny
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:30, 17 Sty 2010 |
|
Meox Daomer / Kapłan Kelemvora 8 / człowiek 30lat , włosy ciemne długie/ średni / PD / Kelevmor
XP: 28000
S: 14 (+2)
ZR: 8 (-1)
BD: 12 (+1)
INT: 10
RZT: 19 (+4) [normalnie 17 ale nosi wisior roztropności +2]
CHA: 10
Szybkość / Inicjatywa
4,5 m/-1
PW: <a href="http://kostnica.eu/show.php?nr=41075" title="Internetowa Kostnica"><b>56</b></a>/56
KP: 21 [-1Zr, +10 pełna zbroja płytowa +2, +2 Tarcza duża stalowa]
Wytr/Ref/Wola
+9/+5/+12
BA: +6/+1
Atak wręcz: +8/+3
Atak dystans: +5/+0
Broń:
Ciężki buzdygan zguby nieumarłych +1(atak +10/+5 (+12/+7 przeciw nieumarłym) 1k8+3 (1k8+5+2k6 przeciwko nieumarłym), krytyk x2, 4kg, średni, miażdżone)
Pancerz:
Pełna zbroja płytowa +2 +10KP/4,5m/ kara -2/25kg
Atuty i specjalne:
- Odpędzanie nieumarłych: +3 do testu, 3x/dz
- Czarowanie w walce
- Skupienie na broni [ciężki buzdygan]
- Doskonalsze odpędzanie
Moce domenowe:
- domena ochrony: +8 do kolejnego rzutu obronnego na czas jednej rundy
- domena prawa: zaklęcia PRAWA rzucane jak EPP+1
UMIEJĘTNOŚCI
Dyplomacja +5
Koncentracja +12
Leczenie +11
Wiedza(historia) +3
Wiedza(plany) +3
Wiedza(religia) +8
Ekwipunek:
Mistrzowski pas na eliksiry:
- 5 flakonów wody święconej
- 3 eliksiry leczenia średnich ran
- 2 eliksiry ukrycia przed nieumarłymi
Magiczny ekwipunek:
Płaszcz odporności +2
Wisior roztropności +2
Niegasnąca pochodnia
2 zwoje wezwania potwora III
Plecak:
30m liny jedwabnej
Zwijane posłanie
Namiot
Żelazny kubek
Lusterko metalowe
Bukłak
Hubka i krzesiwo
Racje podróżne (na 10 dni)
3 flakony kwasu
Ornat kapłański
Sakwa:
- 750 sz
Czary [domena Prawa i Ochrony]:
Prośby:
- Odczytanie magii
- Odporność
- Przewodnictwo
- Stworzenie wody
- Wykrycie magii
- Wykrycie trucizny
1-poziomowe
- Boska łaska
- Błogosławieństwo
- Ochrona przed ZŁEM
- Tarcza wiary
- Wykrycie nieumarłych
- Ochrona przed CHAOSEM [domena]
2-poziomowe
- Słabsze przywrócenie
- Siła byka
- Splendor orła
- Wspomożenie
- Uspokojenie emocji [domena]
3-poziomowe
- Magiczny krąg przeciwko ZŁU
- Rozproszenie magii
- Rozmawianie ze zmarłymi
- Wyczyszczenie niewidzialności
- Magiczny krąg przeciwko CHAOSOWI [domena]
4-poziomowe
- Ochrona przed śmiercią
- Odesłanie
- Przywołanie potwora IV
- Gniew porządku [domena]
Krótka historia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Meox urodził się w rodzinie mieszczan w Cormyrze. Już jako mały chłopiec miewał objawienia Kelemvora i rodzina szybko oddała go do klasztoru Sędziego Potępionych. 15-letni Meox zidentyfikował i zniszczył wampirzy pomiot grasujący na pobliskim cmentarzu. Od tej chwili zaczął studiować objawienia Kelemvora pod kątem niespokojnych zmarłych. Jego wyprawa po berło, które dosięga swoją karzącą mocą każdego nieumarłego dała mu znaczną pozycję w kościele. Otrzymał od swoich przełożonych magiczną zbroję i błogosławieństwo w swojej misji. Kelemvor jak dotąd jest niezmiernie zadowolony z poczynań swego sługi.
Sam Meox jest mężem o szlachetnym sercu i chętnie pomaga tym co na pomoc zasługują. Z całego serca nienawidzi zła a w szczególności zła czynionego przez tych co powrócili zza grobu. Sprzymierzył się ostatnio z tropicielem, który podobnie jak on ściga nieumarłych a także z pewnym wojownikiem. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Sob 22:55, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Szycha
Gracz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 393 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wronki Płeć:
|
Wysłany:
Śro 10:45, 20 Sty 2010 |
|
Ikko/człowiek/mnich 6
PD:
175cm/71kg/krótkie czarne włosy,/czarne/20 lat
średni humanoid
Praworządny Dobry/ Hieroneus
Siła- 15
Zręczność- 15
Budowa- 10
Intelekt- 10
Roztropność- 12
Charyzma- 10
Wytrwałość/Refleks/Wola- 5/7/6
Inicjatywa/Szybkość- +2/15m
PW- 29/[link widoczny dla zalogowanych]
Kp – 16
Baz. premia do ataku/bez broni: +3/+3
broń/atak/(atak. dys)/zasięg/obrażenia/specjalne/waga
Pięść/+8(bez broni +8 )/-/1k8+2/grad ciosów +6/+6: 1k8+2/1k8+2/wirujące pięści +4/+4/+4.
Pancerz: karwasze pancerza +2
Atuty i specjalne zdolności(w tym rasowe):
-Uderzenie bez broni
-oszałamiający atak 4x/dz(ST 14)
-uchylanie
-odbicie strzał, spokojny umysł
-grad ciosów
-zogniskowanie broni(pięści)
-Finezja w broni(pięści)
-wirujące pięści
-powolny upadek(6m)
-potężny atak
-poprawiony atak bez broni
Umiejętności:
-nasłuchiwanie +6
-wspinaczka +7
-ciche poruszanie się +7
-zwinność +7
-skakanie +7
-wyzwalanie się +7
-ukrywanie się +7
-pływanie +7
-zachowanie równowagi +7
Ekwipunek:
Pas na eliksiry, mistrzowski(10 miejsc):
- 5 eliksiry leczenia lekkich ran (1k8+1)
- 2 eliksir płonących pięści (+1k6 od ognia przez 3 minuty)
Plecak:
- hubka i krzesiwo
- pochodnia
- butelka wina
- suche racje na tydzień
- zwijane posłanie
- mydło
- metalowy kubek
- namiot
Wygląd postaci:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ikko w wieku 12 lat został wysłany do klasztoru prowadzonego przez swoją babcie. Jak się następnie okazało był to klasztor żeński w, którym Ikko był zmuszany do ciężkiej pracy, egzorcyzmów i wytrzymywania z bardzo brutalnymi dziewczynami (ale miał fajnie ). Od małego babcia szkoliła go na egzorcystę, ale nie specjalnie mu to wychodziło. Jednak legenda głosi, że jego rodzina posiada tajemniczą moc, przekazywana co 4 pokolenia. Kolejnym pokoleniem jest Ikko... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szycha dnia Śro 11:48, 20 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Kapet
Gracz
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 258 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z głębi... Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:49, 20 Sty 2010 |
|
Vedir/pół elf/Łotrzyk 6/Praworządny dobry/Ehlonna/średni/34 lata/178 cm/69kg/zielone oczy/bródka alla Jack Sparrow/długie czarne włosy.
PD:15000
Atrybuty:
Siła: 14 [+2]
Zręczność: 16 [+3]
Budowa: 12 [+1]
Intelekt: 12 [+1]
Roztropność: 13 [+2]
Charyzma: 10 [+0]
Wytrwałość/Refleks/Wola - +3/+8/+4,
Ruch- 9m
Inicjatywa- +3
KP- 17
PW- 32/32
BA- +4
Atak wręcz- +6
Atak dystansowy- +7
Broń:
Krótki Łuk [średni, 1k6, kryt x3, 18m, 1kg, kłująca]
Rapier [średni, 1k6, kryt 18-20, x2, 1,5kg, kłująca]
Krótki miecz (1k6, kryt 19-20/x2, 1,5kg, mały, kłute)
Pancerz:
Koszulka kolcza [lekka, +4/+4/-2, 10%, 25kg]
Atuty:
Ukradkowy atak +3k6
Walka dwoma rodzajami broni
Szybkie wyciągnięcie broni
Nieświadomy unik
Oburęczność
Umiejętności:
Wspinaczka 6=4+2
Ciche poruszanie 8=6+3
Ukrywanie 6=3+3
Zauważenie 6=4+2
Równowaga 6=3+3
Upadanie 6=3+3
Otwieranie zamków 8=5+3
Pływanie 7=5+2
Wyzwalanie się 7=5+2
Nasłuchiwanie 6=4+2
Leczenie 6=6+0
Kradzież kieszonkowa 8=5+3
Blefowanie 7=7+0
Stosowanie liny 7=5+2
Skakanie 7=5+2
Wyczucie pobudek 6=4+2
Ekwipunek:
- Jedzenie x3
- Lina, jedwabna (30m)
- Ubranie na zimną pogodę
- Garnek
- Plecak, bukłak i zwijane posłanie
- Namiot
- Hubka i krzesiwo
- Pochodnia x3
- Zestaw uzdrowiciela x1
- Kołczan ze strzałami x20
- Antytoksyna 2x
- Pas na eliksiry mistrzowski, eliksir leczenia lekkich ran x5 eliksir leczenia średnich ran x3 niewidzialność x2
-sakiewka:175sz
Historie postaram napisać jutro! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie GMT
|
|
|