FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Katalog Aren Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:03, 24 Maj 2009 Powrót do góry

W tym miejscu spisywane są wszelkie areny od tych zwyczajny po egzotyczne. Arbiter wybiera arenę dla walczących. Jego decyzja jest nieodwołalna bez znaczenia czy wybrał ja sam czy wylosował.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:18, 24 Maj 2009 Powrót do góry

Hala Dziewięciu Zwojów

Hala została stworzona przez magów Gildii Czarnego Tronu. Miała służyć magom w doskonaleniu swego kunsztu. Jednak gildia została zniszczona w pomrokach dziejów. Hala pozostałą. Władca Areny odkrył ją stosunkowo niedawno. Z początku nie znał jej dokładnego przeznaczenia lecz gdy je odkrył tłumy widzów poczęły zbierać się na trybunach aby oglądać rządnych krwi gladiatorów. Arena ma wielkość 200x200x200 metrów.

Zasady specjalne: Przed walką arbiter wybiera dla gladiatora(gladiatorów) poziom od jednego do dziewięciu [najlepiej adekwatny do ich poziomów]. Następnie losuje [bądź wybiera] czar wtajemniczeń z wcześniej wybranego poziomu, który aktualnie działa na arenie. Nie chronią przed nim żadne przedmioty czy naturalne OC. Czary nieofensywne działają ciągle a ofensywne raz na pięć rund walki. I tak na przykład czar Lot będzie dawał możliwość swobodnego przemieszczania się po arenie, a czar Kula ognia będzie uderzać w walczących w zwarciu raz na pięć rund.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danaet dnia Nie 11:21, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:19, 24 Maj 2009 Powrót do góry

Ziemie Eteru


Niezliczone światy i plany materialne multiuniwersum unoszą się w przestrzeni eterycznej gdzie materia miesza się z pierwotną energią wszechświata. Władca Areny przybył i tu wraz ze swymi arbitrami aby swą myślą wznieść arenę niepodobną do innych. Stworzył półplan, który na stałe połączony jest ze światem eterycznym. Nazwał ją Ziemie eteru gdyż każdy kto na nią wejdzie nie znajduje się ani na planie materialnym ani na eterycznym... Arena ma standardową wielkość kwadratu 200x200 metrów.

Zasada specjalna: Na każdego walczącego działa moc podobna do czaru migotanie, zawsze istnieje 50% na nietrafienie. Ponieważ jednak może to przedłużyć walkę punkty chwały otrzymuje się następująco: za pokonanie wroga w czasie krótszym niż 15 rund +5pch, za pokonanie w czasie dłuższym niż 25 rund -5pch.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:19, 24 Maj 2009 Powrót do góry

Wyspa Thornlor

Na bezkresnym oceanie jest wiele wysp. Jednak tylko na Thornlor odbywają się walki gladiatorów. Wyspa nie jest duża, lecz arena na niej ma wymiary 200x200 metrów. Otoczona jest trybunami, na których zasiadają możni z całego świata płacący dużo złota za oglądanie gladiatorów.
Władca Areny objął i tę w posiadanie, gdy właściciel wyspy mag Artianus zaginął podczas wyprawy na plan żywiołu ognia


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:22, 24 Maj 2009 Powrót do góry

Forteca Berkill
Autor: Malino

Prastare przepowiednie, a może legendy mówią o fortecy, że mieszkańcy dawniej nazywali siebie Berkilami, a byli rasą jedyną w swoim rodzaju bo - kurtami. Posadzka zbudowanej za sprawą Władcy areny jest z ciężkiej czarnej stali. Jak donoszą legendy komnata niegdyś również służyła jako pole walki. Na ścianach są jeszcze ślady zaschniętej krwi, znaków, i szczelin najprawdopodobniej jeszcze z czasów Kurtów. Władca Areny celowo zostawił te szkody aby przekonać gladiatorów, że arena to walka na śmierć i życie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danaet
Władca Domeny



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 3085
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Gremlin (mężczyzna)

PostWysłany: Nie 11:23, 24 Maj 2009 Powrót do góry

Opadający Chodnik
Autor: Samael

Na wysokości 15m nad ziemią znajduję się pole o wymiarach 50m/50m. Składa się ono z zawieszonych magicznie płytek (1m/1m), które po 1 turze spadają na zamieszczone w dole zatrute kolce, rozmieszczone każdy pod jedną z płyt (st. 20, test na upadanie, st. kolców 20, test na wytrwałość, 1k8 obrażeń + co turę k4 od trucizny <je>. Przy 1 na k20 niesamowity pech = nadzianie na kolce = śmierć gladiatora). Oprócz tych płytek znajdują się między nimi 4 stabilne kolumny o których gladiator nie wie przed walką. Upadek na dół oznacza natychmiastową przegraną (jeśli w jakikolwiek sposób np.: złapiesz się kolumny to walka trwa nadal). Po każdej swojej ukończonej akcji gladiator kula test na refleks st. 18 jeśli test się nie powiedzie możemy wykonać dodatkowy test na refleks + mod. ze ZR + mod. z S (wtedy gladiator wisi chwycony drugiej płyty i ma prawo na nią wejść, po czym naliczany będzie czas do upadku płyty). Walka trwa do póki jeden z gladiatorów nie zginie lub nie spadnie (upadek na dół nie oznacza że gladiator ginie, jeśli przejdzie pomyślnie testy omijania kolców przeżyje. Po przegranej walce pkt są naliczane zgodnie z zasadami panującymi na ARENIE GLADIATORÓW).

Za wygraną walkę w tak trudnych warunkach przyznaje sie wszystko x2 (XP, PCH, ZŁOTO)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie GMT
 
 
Regulamin